Lille diamant Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Kan man få EL 5 dager etter mensen? Grunnen til at jeg spør er at jeg fikk en veldig sterk test-strek (nesten like sterk som kontroll-streken)på EL-test 2.mai, og etterpå har streken blitt svakere og svakere for hver dag nå. Så tyder kanskje på at jeg allerede har hatt EL da? F.eks 30.april eller 1.mai? Hadde forresten litt slimete utflod 29.april, men trodde kanskje det var litt etter sex den 27.april..om det går an da Har masse murringer og voldsom verk i korsryggen...har sjelden hatt det så lenge og sterkt før...
FrøkenSprøken Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Det aner jeg vikelig ikke, men den første tanken som slo meg var; er du sikker på at du ikke var gravid, da? Men at du mistet veldig tidlig? EL-tester gir jo utslag ved graviditet også...
Lille diamant Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 Takk for svar Tanken har streifet meg ja...for fikk positiv grav.test 30.april, men etter den har jeg bare fått negative tester. Men testet meg dagen etter jeg begynte å blø, altså den 25.april..og da var grav.testen negativ. Så er jo veldig rart å få positiv test noen få dager etter TR igjen da...blir ikke klok på dette her jeg :S. Så tenkte at EL kanskje uteble hele april, og at jeg fikk TR likevel. Og at EL kanskje kom veldig tidlig etter TR pga det..?? Eller er det umulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå