Gå til innhold

Hvorfor er det "in" for feite damer å bruke bunad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er in å bruke bunad generelt, smal eller bred. Tåpelig innlegg.

Jeg er ikke feit, men ser da virkelig ut som jeg har både 5 og 6 bilringer under stakken. Bunad er et pent antrekk, men lite flatterende sånn rent kroppsmessig

Designet på bunaden er liksom litt feil konstruert. Passer sikkert for små sameromper, men når smålubne damer som ikke har kroppsfassong skal stappe kroppen inn i de såkalte nasjonaldraktene, blir det bare helt latterlig å se på.

Hi.

Annonse

Hvis jeg skal inn i bunaden min kan jeg ikke veie mere en 58 kilo (lagd til min mors konfirmasjon) da jeg er 170 syntes jeg ikke vi kan snakke om feit dame i bunad. Elsker bunaden min, giftet meg i den, og døpte barnet mitt i den. Akkurat som mor.

Annonse

Mange får bunad til konfirmasjon, og når man 15-20 år sener får på seg det samme plagget så vil jeg si det er en bragd i seg selv...Vis meg den mann som,- for å være snill, passer i bryllupsdressen sin 10 år etter!! Finnes nok noen, men tvile rpå om et litt snitt her, og litt utlegging der hadde vært nok til at de fleset menn hadde kunnet bruke dressen om igjen til man ligger i graven..Som mange kvinner gjør, faktisk :o)

Jeg har bunad, og er det beste plagget jeg har, har spart 1000 vis i på 17-mai klær, konfirmasjonsklær og til bryllup trenger man ikke ny, dyr kjole, for når man da bytter fra bunad til kjole utpå kvelden, greier det seg med "den lille sorte" eller en annen kjole man allerede har hengende :o) Økonomisk, pent og man har en evigvarende "weigth watcher" hengende i skapet :o)

Teiteste jeg ser er de som på død og liv skal kle seg SEXY med FESTsminke på 17 mai...Ser ut som de har stått på siden kvelden før........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...