har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 har ikm på søndag vil jeg tro.. men har NOEN opplevd noe så rart som å bli i akutt dårlig form? hehe.. jeg blir sliten bare jeg skal opp trappa for å legge minsten til å kvile! begynte i går kveld, og har fortsatt i dag.. kanskje jeg bare brygger på influensaen!
veldig fødeklar Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 he he, har det akkurat likt, litt småkvalm, men veldig trøtt.. måtte legge meg litt på sofan i dag. har ikm på tirsdag. sjansen for at jeg er gravid er liten, men jeg håper jo veldig.
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 ja sjanen for at Jeg er gravid er vel omtrent null! men jeg har aldri opplevd noe så rart før! blir anpusten av å gå opp trappa liksom må vist trene litt jeg.. det kan jo hende dette er din mnd!!!! lykke til!
veldig fødeklar Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Trening er jo alltids bra, det jeg syns er så rart er at jeg er oppblåst rundt magen og sikkelig slapp i magen, føler meg litt tykk.. vi kan jo begge håpe at vi klarer det denne gang. Hvor mange har du? Jeg har to gutter på snart 5 og 2 lykke til
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 oppblåst kan vel være ett bra tegn? jeg har to gutter jeg også. en som snart er tre år, og en på 8 mnd. vi er jo heldige da <3
veldig fødeklar Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Ja, må si at vi er priviligerte. Etter å ha lest om alle de som strever, og sett de som strever av venninene mine så føler jeg meg heldig. De to første gangene klaffet det på første forsøket.. Har fryktelig lyst på ei jente denne gangen... hadde vært sikkelig stas
lilleepus Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 idag kastet jeg opp på morningen! (?) kan være det du sier også, kanskje bare brygger det på en influensa.. gikk ut med bikkja og blei veldig varm og måtte legge meg på soffaen etter turen med han.. (pleier aldri å være slik) er fortsatt en smule varm, med litt sånn murring bak i ryggen. får håpe på det beste, men forventer det verste! (influensa)
LykkenErTre Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Har hatt masse murringer bak i ryggen og vært kjempetrøtt. Ikm på fredag. Turte ikke håpe så tenkte det kanskje var influensa på vei. Hadde også nesten 38 i feber en dag og vil bare sove hele tiden. Tok test i morgest. Positiv som bare det. Har visst ikke helt gått opp for meg enda. Men det må også sies at jeg på en måte bare visste at jeg var gravid, men turte ikke håpe. Når jeg tenker etter så er jeg blitt bredere over baken og fått litt større bryster og kviser. Er gjerne et sikkert tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå