<3 januar 2012 <3 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 det tar før spiren sitter etter man har sluttet med hormonell prevensjon (p-ring/ p-pille)? Jeg og sambo har sluttet med prevesjon nå.. og lurer litt på hvor lang tid det tok før dere kom i normal syklus etter å sluttet med hormonell prevensjon? Og hva lang tid man gjennomsnitlig må prøve før man blir gravid? Vet at det er store individuelle forskjeller men bare lurer litt:)
J -76 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Kan bare snakke ut fra meg selv. Etter langvarig p-pille bruk tok det oss 7 pp å få nr 1. Etter hormonspiral ble jeg gravid på 1 pp, men mistet desverre i MA og er fortsatt prøver. Tvi tvi!
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Hei! etter å ha gått på p-piller i 6 år sluttet jeg mars 08, og syklusen ble ikke stabil før i september 08, vi har enda ikke fått noen spire masse lykke til!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Når jeg sluttet på p-piller etter mange års bruk, så ble jeg gravid med en gang.. Fikk ikke mensen etter jeg slutta med dem.. Når jeg tok ut hormonspiralen ble jeg også gravid med en gang, men har nå hatt en SA i uke 5..
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 De 2 gangene jeg har vært gravide så tok det ca 5 mnd fra jeg slutta med p-piller til jeg ble gravid,jeg sluttet i januar i år,men er ikke blitt gravid enda...håper... så dere får være tålmodige og prøv å ikke tenk for mye på det:-) lykke til.
<3 januar 2012 <3 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 Tusen takk for svar:) Jeg har brukt homonell prevensjon i ca 6,5 år.. Så jeg regner med at det vil ta tid før syklusen blir stabil:) Jeg hadde ikke ordentlig stabil syklus før jeg begynte med prevensjon heller så er veldig spent på om den vil/kan bli stabil nå..Vi har forberedt oss på at det kan ta tid, håper det sitter en spire så vi kan få en sommerbeibi, og det er nok ikke umulig da etter det jeg ser dere har svart:) Lykke til alle sammen:) Håper spirene sitter snart for dere:) Jeg vil gjerne høre fra flere også
Wilhelmine'n Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 hei. Er nå 11 mnd siden jeg slutta på Cerrazet, p-piller. Ikke noe spire foreløpig, og sliter med uregelmessig mens ennå--
<3 Maren <3 Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Har brukt p-pille/plaster i overkant av 10 år. Slutta med piller slutten av feb, slutten av mars var første ordentlige EL registrert, når man blir gravid gjenstår å se :-)
Lm81 Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Først barne mitt ble jeg gravid med en gang jeg stoppet met ppillene (skulle egentlig bare bytte merke og ta en mnd pause ) med nr to tok det 9 mnd fra jeg sluttet med p.pillene (hadd brukt p.sprøyte i to år før jeg tok ppillene) Blir spennende å se hvor lang tid det tar med neste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå