Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette et pent navn da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal du uttale det?

I Oslo sier vi "joHANN", men der mamma kommer fra, altså Nordland og Helgelandskysten legger de trykket på JO: "JOhan"...

Skrevet

Jo, et pent navn : ) Uttales med trykk på JoHANNN. Synes ikke Jooohan er like fint.

Skrevet

Synes det er et flott navn uansett uttale, jeg.

Skrevet

Et flott navn, men jeg ville klart uttalt det JOhan:)

Skrevet

Kjempefint navn :) Men må uttales Johann!! Ellers er jeg svak for Johannes også :)

Skrevet

Liker det kjempegodt! Nydelig, fungerer også supert som mellomnavn! (eller 2.fornavn for din skyld Miranda! ;) Jeg synes det er finest når man sier Johann og ikke Jooooohan! :)

Skrevet

Eg syns JOhan er kjempefint, men likar ikkje Johann. Dette har vel å gjere med kor eg kjem frå og kva eg er van med. Hadde eg vore frå Oslo hadde eg nok likt Johann best! ;-)

Skrevet

Johan er fint ;-)

Jeg har sans for at navn uttales forskjellig på ulike dialekter. Gjør livet fargerikt og spennende, det.

Skrevet

haha M :-P Men jeg liker ikke navnet noe særlig. Kjenner et søskenpar som heter Elias, Andrea og Johan.. Jeg syns det blir litt feil :/

Skrevet

Et fint navn hvis det er trykk på HAN. Ikke noe særlig fint dersom trykket er på JO.. Så det kommer helt an på dialekten...

Skrevet

Det er pent uansett talemåte.

Skrevet

Johan er nydelig !

Kjenner 2 Johan'er, en Johann og en Jooohan..

syntes Jooohan er såååå mye finere :) Johann blir så hardt og dødt.. mens jooohan er sjarmerende og fint syntes jeg, bedre klang :D

Skrevet

Jeg liker begge deler. Hver sin sjarm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...