G08 J10 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Noen som får TR mer enn 14 dager etter EL? Altså lang syklus
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Så vidt jeg har forstått er det veeeeldig sjeldent ca aldri at mensen kommer mer enn 14dager senere enn mensen.. Har man lang syklus er det som regel tiden mellom mensen og el som er lang! Men når det er sagt vet jeg ikke selv jeg altså.. Jeg mener jeg må jo ha hatt el nå men det er 7uker siden mensen... Tester bare negativt på tester.. Før det hadde jeg mensen i 11.5 uker... Legger man sammen disse tallene ser man at jeg har hatt samme pp siden nyttårsaften... 1pp i hele 2009!!! Så JA jeg har lange sykluser.. *litt frustrert* (skal til gyn den 20 da.. hehe) Håper du fikk svar på spm ditt=)
Frøken B ღღ Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Før jeg begynte på p-piller for mange år siden og i en relativt lang pause jeg hadde, kunne jeg omtrent stille klokka etter mensen. Jeg brydde meg ikke da om å sjekke etter tegn til el, men regner med den var like regelmessig. Etter at jeg kutta ut p-pillene denne gangen har syklusene variert med opptil 5 dager, men det har alltid vært 14 dager fra el til mens. Det er altså perioden fra mens til el som er uregelmessig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå