Mamma til rakkerunge Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg får ikke gjort så mye for tiden gitt.. Gikk forbi apoteket i dag, skal jeg kjøpe en test? Nei.. da blir den bare negativ. Får vente noen dager til. Er på dag 42 i syklusen i dag.. Har hatt ustabil mens de siste 5-6mnd, men før det var den dønn stabil. Ustabil betyr i mitt tilfelle fra 32 ( dager (som var det vanlige i ca 11 mnd) til 35 dager - så 37 dager- så 42 dager - sa 37 dager og nå er jeg altså på dag 42 og ingen tante.. Veldig ømme pupper, som jeg alltid har like før mensen.. men håper at det er annerledes denne gangen. Noen andre som ikke tør teste? Gidd ikke bli skuffet over negativ test og 200kr ut vinduet ... så venter til slutten av uken og ser om tanta kommer. Håper ikke det, men kan ikke skjønne at vi skal være så heldige denne mnd.
attpåklattimagen:-) Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er akkurat ferdig med tante besøk, så jeg skal ikke teste på veeeeeldig lenge, men svarer fordet jeg...hihi Ååååå lange sykluser er sååå frustrerende.... Håper det er ei lita spire inni der da, som blir der i ca 8 mndr til;) Lykke til med testinga!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Forrige syklus va eg på 37 dager sjøl :-| Tror nok ikkje eg har hatt skikkelig eggløsninger før denne pp'en. Eg har hatt 32-32-26-38-37..ekje rart en blir litt snål i hodet da..hehe.. Sjekker du etter el på noen måte?! Har hatt positiv el test i et par timer i måneden bare eg, og ingen symptomer i det heile tatt, så hadde vel på følelsen av at noe va ikkje heilt i gang etter p-pilleslutt. Så det e nok derfor for min del. Men denne helga kjente eg at eg hadde el, så om to uker så vett eg at ikm e!! For ein gangs skyld!!! Men ja..det suuuge villt når en ikkje har heilt kontrollen! Og i allefall når en e prøver!!!!! Krysse i hvertfall fingrene for deg for at det e ei spire som sørge for forsinkelser denne gangen!!!!
*Lykkeliten* Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Heisann damer! =) Jeg og har en utrolig forvirrende syklus, har hatt det i snart ett år.. Har vært prøvere i over ett år nå. Men sist jeg fikk mensen så var det 28 dager imellom(som var normalt for meg før). Da fikk jeg trua igjen, og etter det skulle jeg hatt mensen 1 mai.. Har ikke tenkt tanken på å teste, det tør jeg rett å slett ikke enda... Har gått på den fella maaange ganger før.. huff.. Nu har jeg veldig ømme pupper, og det stikker i dem.. Ømt i magen, ikke så langt nede som jeg bruker å ha når mensen kommer.. Har også hatt vondt i hodet i flere dager.. MEN jeg trur ikke at det har klaffet for oss denne gangen heller.. Det ser så mørkt ut.. Ønsker dere alle lykke til! =)
Mamma til rakkerunge Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 Tror nok tanta er i anamarsj gitt. Kjipt. Tester ikke etter EL, burde kanskje begynne med det. Men tenkte liksom å la naturen gå sin gang, så sånn sett er vi ikke veeeldig aktiv på prøvinga. Har EL tester i skapet, ser ut som at det er veien det går. Men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke de, for når begynne å teste når tanta kommer etter eget forgodtbefinnende? Har veldig tydelig slim "midt" i perioden, men det er så ekstremt tykt (details.. sry), så lurer på om det er noe "gale" der. Mer som sånn klistregummihånd som vi hadde som barn, enn som slikt tynt slim man leser om på pernille.info som skal henge lett mellom fingrene. Det er liksom bare en stor kladdais. Så nå får jeg bare begynne på tellinga igjen. Dag 42 atter en gang. Har også litt "melk" i brystene, som jeg har hatt i hvertfall ett år, googlet det, og kom til at det kunne være noe med progesteron nivået. Who knows? Hvertfall plagsomt, siden det passet PERFEKT i forhold til alt å bli gravid denne mnd.. Bedre lykke neste gang! Sluttet for øvrig på p-pillen for 3 1/2 år siden... men mannen er borte ca halve året og da skal det godt gjøres at det klaffer når jeg en sjelden gang treffer han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå