Gå til innhold

Flere som fikk baby 29 april?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Veldig morsomt å få begge deler, vi skal nok stoppe på to barn, så tror pappaen syns det var litt ekstra stas å få en gutt (selv om en ny jente selvfølgelig hadde gjort oss like lykkelig!), så slipper han fullstendig jentedominans i hjemmet ;) Jeg hører til i nord, akkurat begynt å få en smak av vår her, deilig :) Tiden går utrolig fort om dagene, men vi har kommet oss ut på noen deilige vårlige trilleturer :)

Gratulerer til alle dere som har fått 29 april - gull :) Flott dag å ha bursdag på :) Jeg hadde termin 28 april, glad han bestemte seg å komme bare en dag over, jeg var allerede utålmodig, hihi ;) Hva med dere andre, fikk dere før eller etter termin?

Morsomt og koselig å ha kontakt med noen som har helt jevngamle barn :) Hvis noen har lyst til å skravle/bli kjent på msn hadde det vært morsomt :) Vi kan jo bare utveksle adresser via en pm. Kanskje vi snakkes :)

hehe, det er ikke gale.. en dag over:) gikk 10 dager over med førstemann, og 5 dager denne gang.. og det er LAAAANGE dager det!! glad jeg er ferdig, nå blir det pause i mange år!!! hehe... skal bare kose meg med mine to små:) mannen reiser ut på båt på lørdag nå, så det skal bli spennende å være aleine med en på 15 mnd som enda ikke går, og snuppa på 2 uker! men det går vel seg til tenker jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...