Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, omsider har jeg klart å sumle meg opp av sofaen for å trene.

Hat en time med instruktør og fått et treningsopplegg som er tilpasset min kropp. Skjønner ikke hvorfor jeg har brukt så lang tid hit, jeg elsker jo å trene. Men nok om det. Siden jeg er her inne så er jeg som dere sikkert skjønner "litt" stor. Så her om dagen når jeg skulle i dusjen etter en treningsøkt før jeg skulle hente i BHG kom ei jente bort til meg, ei jente av typen veier 50 kg og ikke et gram mer, og vet dere hva hun klarer å lire av seg????

"Jeg misunner deg som er så tjukk, for da vil du klare å se resultater av treningen"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140057091-ble-s%C3%A5-forbanna-her-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen så frekk noen mennesker er. Det er til å bli kvalm av. Håper du fikk svart, selv om man blir mest satt ut av slike kommentarer.

Trener også, men har heldigvis så mange treningsstudioer i byen, at jeg kan velge et som det aldri er mennesker på. Trent hver dag i over en mnd nå, og sett mennesker der tre ganger. Det er deilig.

Synes mange mennesker er dømmende uansett.

-Hva gjør du her, du som er så feit? eller

-Burde du ikke kommet hit for 30 kg siden. Uansett så er det galt.

Så flink du er som har begynt i alle fall, det er vel det å bestemme seg som er det værste. I alle fall hos meg. Hvilket treningsopplegg har du fått satt opp?

Ble faktisk så sjokkert at jeg ikke klarte å svare, dessverre.

Jeg starter men 12 min på stepmaskin for så 15 min på romaskin.

Derretter på div. styrkemaskiner slik at jeg får en jevn styrketrening av hele kroppen.

Lønner seg å betale for en time med instruktør og få et spesialtilpasset opplegg. Det vil også hindre overtrening og skader. Vi vil jo ha resultater fortest mulig

HI

Det kan jeg forstå, hva skal man liksom svare slik? Tror ikke det kunne vært mye mellom ørene på hun der.

Så flink du er da:-) Tror ikke helt jeg har mot til å få spesialtilpasset opplegg, men har en samboer som er iddrettsutøver, så får tips fra han. Trener vel 75 min hver dag. Kondisjonstrening i 45 så styrke i 30. Hadde det vært opp til meg, så skulle resultatene ha vært her i går;-)

Annonse

Hehe.. det hadde vært et skikkelig bra svar:) Synd man ikke kommer på slike bra svar på sparket når man blir sjokkert over hvor dumme folk kan være.

Flink du er som har kommet i gang med trening..Tommelen opp for deg:)) Stå på og resultatene vil komme fort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...