Tone321 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg lurer på hvor tidelig jeg kan ta test, Føler at noe er på gang....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Eg og!! Hadde kjempeeggløsning i helga! Så e skikkelig spent..
får baby 2010 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 er ikke det 10 dager etter EL. dvs 11-12 dager etter positiv ELtest dersom du har brukt det.dvs at du må bruke clear blue sine,,,de er mest sensitive...hadde positiv ELtest selv på lørdagskvelden. hadde sex lørdagkveld, søndagsmorgen og mandagsmorgen....er utrooooooooooooooolig spennt....skal prøve med CBtest om 11 dager men angrer at vi ikke hadde sex søndagskvelden og-.....men var ikke aktuelt....vi var så trøtte hehe
Tone321 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 Da må jeg vente spent noen dager til. Hadde EL for et par dager siden, har ikke brukt test, så jeg vet bare sånn ca. Jeg er sikkert ikke gravid, men går liksom å kjenner etter symptomer. Det er vår første prøveperiode, så jeg må vel smøre meg med litt tolmodighet, Sist gang ble jeg gravid etter 4 måneder.
attpåklattimagen:-) Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Hvis man er på vei med tvillinger produserer man fortere/mere hcg. Da kan testen slå ut 7-8 dager etter el. Vanligvis 10-17 dpo! Men alt er relativt;O)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single&start_age=18&end_age=50 Fin link med gjennomsnits hcg nivåer fra dag 10 dpo. Og gr tester slår ut på 20 mikrogram e det det?! eller 25?? Noe sånn
Musemor med tre søte små Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Når testene slår ut varierer fra merke til merke QR, CB og de fra billige-tester har en grense på 25. De fra SaveOnTests har en grense på 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå