Gå til innhold

Tips - jeg fikk det endelig til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt vanvittig lykkelig her jeg sitter med to postitive tester. MA i september (11 uker) og masse tull for å komme i syklus. Siden januar har jeg fulgt denne oppskriften:

Hver morgen er det smoothie med kokosfett/udos choice olje/ banan/ appeslin /blåbær. Et glass. Tar bare fem minutter å lage i blender eller med stavmikser. tillegg tar jeg b12, krom og folat. Dette på anbefaling fra en kostholdsekspert - og det har gitt så bra overskudd og syklusene er på plass. En gang i uken har jeg vært hos akkupunktør, når syklusen kom i gang ble det til annenhver uke. Da kom el. som en klokke. Jeg har kjøpt billigtester for å finne el, slik at jeg ikke lurer på når det er. Og så har jeg de to siste periodene tatt hostesaft; og vips så gikk det jammen meg! Umullig å si hva som gjorde utslaget, men jeg føler meg nå full av energi (har stor tro på udos choice oljen!) og kroppen fungerer som en klokke, og den var heeeelt på bærtur. Så jenter/damer;

1) pass på at kroppen deres får det den trenger

2) akkumpunktør anbefefales på det sterkeste

3) veldig greit med el tester sånn at en kjenner syklusen sin godt

Dette med hostesaft funket jo, og så kan en jo lure på om bare det psykologiske er godt nok da, men jeg ville nå tatt det også, jeg.

Lykke lykke til alle sammen. Jeg heier sånn på dere alle, og drysser masse babystøv på dere og håper alle får 2010 babiser. Heia heia heia!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må jeg få gratulere så masse;):):)

heldig du er:)

oi, det hørtes spennende ut... hvor kjøper du kokosfett og udos choise olje da??

og smaker det godt?? hørtes godt ut!:)

dette vil jeg prøve!:)

Skrevet

Gratulerer sååååååååå mye!

Kos deg i svangerskapet. Takk for tipset;)

Skrevet

Sunkost eller andre helsekostforetninger har alt. Og Smart Club. Denne oljen er litt dyr - men jeg gir min lit til den. Les om den på nettet; its good for you:-)

Smoothie er supergodt, det, og gir masse energi og antioksidanter.

Skrevet

hørtes jo godt ut.. Men hvor mye kokos og olje har du oppi? jeg googla kokosfett og fant ut at det kunne gi økt risiko for blodpropp... stemmer sikkert ikke da.. Alt det andre sunne veier vel opp for det uansett... hehe

Skrevet

Gratulerer så mye. Koselig å høre om flere som er blitt gravide igjen etter MA, i og med jeg selv sliter med dette. Lykke til og takk for tips. HURRA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...