Gå til innhold

eeeendelig skjer det noe:)))))))))))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere!!:) er så glad i dag jeg skjønner dokkar hihi;)

akkurat snakket med hausken og får en god snill stemme den damen hadde..virker som veldig omtenksomme mennesker der...og etter som jeg ar hørt så stemmer det:))

vi har fått time 2 juni allerede og i løpet av august skulle vi være klar for insett..er så spent...kom litt an på sykl og hvilke medisinering man fikk.kort regime eller langt osv. hvilke dag i sykl begynner man med medisiner?.men dette er bare lykke da.står i kø på kk og kunne ikke forvente å få komme til der før utpå høsten engang!de er fullbooket og vel så det så.....

så da får vi satse og håpe med alt vi har at det klaffer hos hausken..noen som vil dele flere solskinnshistorier selv om de er blitt fortalt før så suger jeg de til meg!!:)))))))))))weeeeeeeeeeee..deilig dag:)

måtte bare dele min glede:)

lykke til alle sammen...andre som skal dit ila sommeren kanskje?fra bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Så bra at dere har fått time hos Hausken, der kommer man raskt i gang etter samtaletimen og du skal se at du drar derifra veldig opptimistisk, tenker meg dem gir dere veldig gode odds til å lykkes en gang;)

I det offentlige er det venting, venting og atter venting, og hei så er det sannelig litt til venting...

Godt man har mulighet til å bruke det private, bare synd detr er så kostbart;)

Vi holder til hos Hausken , da vi bestemte oss for at vi var lei av all ventingen i det offentlige og vi er strålende fornøyd med teamet der alle er så positive og i god humør og ikke minst dyktige:)

Nå har jeg enda ikke noen solskinnshistorei å komme med, men håper at den kommer en dag, kanskje nå i juli dersom det går bra denne gangen;)

Ønsker dere masse lykke til!!

Skrevet

hei:) så koselig å høre at dere også hører til der!!;)

måtte vente tre mnd på samtale og deretter tre nye mnd til å stårte på medisiner så c syv mnd før det virkelig skjer noe i det off..det orker vi bare ikke:)

har dere hatt mange forsøk der eller er dette deres første hos hausken?masse lykke til til dere også:))

Skrevet

Hei igjen!

Ja så må du ta med at det ca går 6 uker fra medisinstart til innsett så da hadde det jo ikke blitt evt innsett på dere før rundt juletider nesten...

Vel kanskje litt før da men du skjønner;)

Vi har hatt 1 forsøk hos Hausken, da var vi veldig i tvil om vi skulle prøve et forsøk til før vi evt måtte operere meg. Jeg har massiv og utbredt endo og egglederene mine lekket væske så det var ikke helt gunstige forhold, problemet var bare at jeg har hatt flere operasjoner deriblandt en stor en så operasjon var ikke ønskelig egentlig, da dem trudde det ville bli vanskelig å komme til. Men heller var det jo ikke bra med ded egglederene.

Men altså så ble vi enige om å gi det en sjangse til som vi desverre ikke lyktes på.

Nå har jeg hatt operasjon og dem kom heldigvis til, selv om det ble en litt komlpisert operasjon så er egglederene mine nå vekk, og selv om det er enn så trist å tenke på at vi aldri kan få det til på egenhand så hadde vi ingensjangse til det uansett i den fatningen dem var i og også dårligere odds på ivf.

Så nå er vi full av mot når vi har fått ryddet opp i elendigheta... Hihi

Vi begynner med medisiner nå i mai:)

Hausken er dyktig og skal ikke se bort i fra at dere slipper offentlig behandling, krysser fingrene for at dere bare trenger dette ene forsøket!!!!

Skrevet

åååååååååååååååååhhhhh så bra **tøysek®opp*20pp** ==D=D=D=D da satser vi på at vi går gravide sammen da til høsten=D *XXX*

jeg venter på alle papirene mine så jeg får satt meg inn i tingene jeg skal igjennom...kjenner jeg er litt på tuppa og distre for tiden*ler*og jeg er ikke starta enda*mumle*

Skrevet

hei på deg:))) blir jo spenende dette har da!!vet liksom ikke helt hvilke fot jeg skal stå på jeg gleder meg sånn:)))))))))))))hihihi..

hvor skal du holde til da?vi bor i bergen men var så lang ventetid her:(

så det ble så lenge og ikke vite hvilke fot jeg skulle stå på liksom hahaha:))ike rart man blir distre i denne karusellen her du;)

fik dere 1 mann på egenhånd eller?

Skrevet

Alid@:

så utrolig mye du har måtte gjennom da stakkas:((

uff skal ikke bare være lett dette her men vi gjør alt for dette underet og det SKAL klaffe for oss alle!:))) krysser alt jeg har for deg dette fortjener du veldig!!

masse lykke til!!:))) vi får følge hverandre vettu:)

gooood klem fra

Skrevet

Det er motgang som gjør en sterk så det er bare å kjøre på:)

Er mange her inne som har hatt mye motgang, men det må vel snu en gang for oss også;)

Skal heie på dere når dere er i gang!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...