AnnieG Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Etter 1 spontanabort i uke 12, 2 stk i uke 5 (kjemisk graviditet) og en i uke 8 (blighted ovum). Vi har ikke problemer med å BLI gravid. Det blir bare ikke noe av. Ergo forsøker jeg nå igjen med følgende; Progresteron krem (fra Ullevål sykehusapotek) Babyklister (fruktus femina Comp D3) 350mg vitamin E (antioksidant som også virker blodfortynnende - må ikke tas samtidig med eks wafarin eller abyl-e) Diverse vitaminer fra Naturopat. Fotsoneterapi og øreakupunktur. Sukk... Har vært utredet med diverse blodprøver og tester på bærum/riksen/ullevål og de sier det ikke er noe galt hverken med meg eller min mann. I og med at vi har et barn fra før, er det eneste de kan gjøre er å gi meg abyl-e og HCG sprøyter f.o.m. uke 5. Dessuten må jeg jo tenke på alderen. "Kanskje dere ikke får flere". Javel....jeg er snart 38. Skjønner at jeg er gammel men jeg er da ikke såååå gammel heller. Har noen erfaringer med disse preparatene? Andre ting?? Jeg gjør hva som helst så lenge det ikke er farlig! Kjerringråd tas også i mot med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå