Sara Maria Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jenta mi på 1 år blir så varm om nettene for tiden... og det blir jo ikke kaldere de nærmeste månedene. Lurer på å kjøpe en sommerdyne til henne. Finnes det i det hele tatt sommerdyne i str baby- eller juniordyne? Er det noen som har noen å anbefale?
Gøril (210406) Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Lurer jeg også på.. men jenta mi er 3 år da..
Gjest I og lillegutt Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Ja, det finnes Jeg har alltid brukt gåsedundyne fra Andungen. Det er allergidyne. Kjempegod å ha rundt seg og lillingen nekter å bruke andre dyner Fås kjøpt i alle størrelser,man kan velge mellom vinter eller sommerdyne, på Princess. Kan gå inn på nettsiden deres å se: princessbutikken.no trur jeg det er.
lille sprelle Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Bruker ullpledd fra lille lam Dyne bruker vi sjelden annet enn når det er veldig kaldt. Sover med ullbody under pysj nå om sommeren Har vindu åpent
Sara Maria Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 Jeg ringte Princess. De har -30 % på Andungen dyner (i hvert fall sommerdyner) nå, så sommerdyne junior koster 278 kr. Tips til andre som lurer :-)
Sara Maria Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 Er det forresten noen som har erfaring med å bruke juniordyne i sprinkelseng? Synes det blir så veldig mange dyner om jeg skal kjøpe babysommerdyne nå og må ha ny juniorsommerdyne neste år...
Gjest I og lillegutt Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Lillingen min på 1 år bruker 100*80.. Har han gjort i noen mnd nå. Vi har mange dyner. Både sommer og vinterdyne til baby, størrelsen etter der og nå 80*100.. Alle fra Andungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå