Gå til innhold

Oslo mammaer over 30!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da nærmer det seg treff og hvis vi blir mange kan det være greit å få en oversikt over hvem som kommer slik at det bestilles bord.

De som vil og kan skriver seg på her så har vi litt telling på hvor mange som kommer!

Jeg gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer :-)

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg får det til ennå, men skal si fra :o)

Skrevet

Tips: Post treffet på trimester-sidene også.. Mange som ikke vet om denne sida her. Jeg gjorde det i hvert fall ikke :)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med - om jeg får det til med henting av treåringen min i barnehage og sånn. Må nesten høre med min bedre halvdel, men har veldig lyst!

(nå er jeg ikke akkurat 30 enda, men som andregangs i slutten av tjueåra tror jeg kanskje jeg kvalifiserer likevel...?)

:-)

Skrevet

Hvordan skal vi finne hverandre? Hvilket navn bookes bordet på?

Skrevet

Heisann dere! Beklager men jeg har helt glemt treffet!! Jeg vet ikke om jeg kommer meg på treff i dag, men ser at det er 2 på sikker og 2 på kanskje. Ser vel ikke noe behov for å skulle bestille bord hvis det ikke blir flere!

Håper vi sees i ettermiddag!

Skrevet

Det er jo endel som har svart i den andre tråden at de kommer og ikke her, så kanskje ikke alle vet om denne tråden... Vi får håpe det dukker opp noen!

Skrevet

Jeg kommer på treffet på Tullins kl 17 idag. Håper å se så mange som mulig.

Oktobermamma Pia

Skrevet

Hei dere, jeg kommer kl 17 jeg også. Vi får vel bare se etter andre med stor mage og holde øynene opp for hverandre:)

Skrevet

Jeg får endelig tid til å komme også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...