jajamen Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg og min mann har siden november lagt alt på hylla da vi fikk beskjed fra gyn på Lillehammer at jeg mest sannsynlig ikke ville bli gravid på egenhånd pga en eggstokk og tette eggledere. Vi har ikke diskutert IVF eller noe da vi ikke hadde verken ork eller overskudd til det etter den siste aborten. For et par uker siden så merket jeg at jeg IKKE hadde PMS....Men i stedet en øm pupp. IKM kom og gikk, og endelig turte jeg kjøpe meg en test, selv om jeg hadde lovet meg selv at det skulle jeg aldri mere bruke penger på!! Så forrige mandag tok jeg en test mens samboeren satt relativt anstregnt ved kjøkkenbordet, han leste liksom vg.no sånn helt uanfektet...særlig... Og joda, der kommer krysset, gamlemor har klart å bli gravid på egenhånd!! Har nok ikke helt trodd på dette, så i går tok jeg en til da jeg, pessimistens julenummer, mente den første var MEGET svak og HELT SIKKERT falsk positiv! Huff..Men testen i går var ikke til å ta feil av, knall positiv! å det går ann jenter! I dag skal jeg til legen min, han blir nok meget overrasket. Og så lenge jeg fyller 38 år en måned etter termin skal jeg be om duotest og tidlig ultralyd, regner med å få det. Ville bare vrenge sjela mi til noen, ingen andre enn jentene på Bim og samboeren som vet det. ;o)
simson Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Grattis!!så moro da,flott at d går for noen.HAr prøvd lenge vi,men ikke noe skjer,er drittlei..
simson Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Grattis!!så moro da,flott at d går for noen.HAr prøvd lenge vi,men ikke noe skjer,er drittlei..
Plikkert70 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer=) jeg har ventende mens til helgen og er spent på om det lykkes på første forsøk etter at jeg føte tvillinggutter i feb i uke23 og mistet de etter få dager=( vil så gjerne ha en til. kos deg med følelsen over å vere gravid=)
Tinker70 Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Gratulere så mye :-D hyggelig å høre slike historier, da får man litt håp selv også.... :-)) kos deg med svangerskapet :-D
la70 Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer så masse!!! :-) Godt å høre at noen får det til:-)
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Herlig!! Gratulerer!! ) Nå er d bare å vente på resten av oss... )) -71modell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå