Gå til innhold

Fy f... for en helg..

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske sikker på at jeg er verdens dårligste mamma..kjefter og smeller og liker ikke meg selv det spøtt..fireåringen og sjuåringen trigger og trigger, og jeg vet godt at reaksjonene mine får dem tilå fortsette, men klarer ikke helt å snu på det. lille på 8 mnd er det ikke noe problem med..sjuåringen er under utredning på bup for adhd, men føler ikke at ho får den hjelpa som trengs. eneste de gjør er å ta evnetest av ho, og ho er veldig skoleflink, observere ho en gang i året i skolesituasjon, også må jeg og faren fylle ut skjema på skjema på skjema om hvorvidt vi er deprimert eller ikke..vi bor ikke i lag, og vi har ca deling på 50-50. For øyeblikket fram til bostøtta på fredag er jeg blakk, og da mener jeg virkelig blakk..har mat til ungene, men det er stort sett det. Nå er det heldigvis bare tre dager dit, men fy så sliten jeg er nå:( ikke noe overskudd, og bare tanken på å ta husarbeidet får det til å velte seg i meg. Det er ikke slik som dette jeg vil ha det, eller være..

Ble mye sutring dette, men tenkte at om jeg fikk skrevet det ned, så kanskje det ble litt lettere å se hvor jeg må begynne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140054790-fy-f-for-en-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Kjefting og smelling kommer mange ganger av at det rett og slett har blitt for mye..... For mye for deg å bære, alene... Men nå er det slik det er, og som du så fint skriver på slutten av inlegget ditt.... hvor skal du begynne?

Jeg tror det er veldig viktig for deg å finne en måte å få mer energi i hverdagen din. Dette vil gi deg overskudd og på en måte styrke til å møte dine flotte barn. Husk at innerst inne er de bare nydelige...

Hver dag du står opp kan du love deg selv at du skal være

- tålmodig

- god

- forlåtende

- ærlig

- kjærlig

Hver dag du står opp kan du si til deg selv- Dette blir en nydelig dag !

Og kjenn at du virkelig mener det fra dypet av ditt hjerte...

Å lære deg selv å kjenne- er utrolig spennende, og på en måte veldig viktig !

Jeg håper at dette hjelper litt og så ønsker jeg deg alt godt i livet- kjære nydelige mamma....

Husk- når du gir til deg selv

Når du velger godhet

Når du er tålmodig med barna dine

Og prøver så godt du kan å vise dem ærlighet og kjærlighet

Går det bare en vei...

Ønsker deg alt det beste

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...