Martemor<3 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 tok en test idag, da mensen skulle kommet i går og jeg har hatt veeeldig ømme brystvorter i en uke.. Først kom det ikke opp noe, men etter 1 min kunne jeg skimte en svak strek, etter yttligere 1 min ble streken godt synlig, men myye lysere enn kontrollstreken.... Er jeg gravid tro???
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jepp :) Så lenge resultatet kom så kjapt. og ikke etter 5-10min GRattis!!
Martemor<3 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 dette er helt merkelig... må ta en ny test i morgen tidlig for å være sikker:) jeg er så glad nå...smiler fra øre til øre:) Gleder meg til samboeren kommer hjem snart:)
Lykkebabis! Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer masse! Jeg fant akkurat ut at jeg også er gravid. IKM søndag. Helt vanvittig følelse, og gleder meg selv enormt til å fortelle til til mannen selv. Hipp hurra for januar babyer!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Ja, du er gravid )) akuratt det samme som meg du beskriver, testet positivt i går og i dag ) GRATULERER SÅÅÅ MYE ) Når har du termin?? Jeg har ut ifra babyverden 12januar ) Klem
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer så masse til deg også Lykkenrbabis! )
Martemor<3 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 jeg har også termin 12 januar på babyverden:) Gratulerer til deg også! Gøy at vi har termin samme dag, da får vi følge hverandre gjennom svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå