verdens heldigste mamma Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hadde (uvisst av hvilken grunn) en skikkelig god magefølelse denne måneden, og gledet meg til å teste på IKM på fredag. Men litt tidligere i ettermiddag begynte jeg plutselig å blø. Hadde gjester og mannen min er bortreist, så det var bare å tørke tårene og prøve å late som ingenting. Huff, hvorfor kan jeg ikke bare være litt mer "avslappet" og realistisk?? Men jeg håper så veldig og da er det umulig å ikke engasjere seg. Og jeg er like dum hver måned som teller frem til når terminen blir og fantaserer om året etter det og alt som skal skje. Må prøve å tenke litt mindre neste måned... Å, det hjalp å få det litt ut, takk for at du leste
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 uff... *trøste trøste* vet akuratt hvordan du har det.. må bare prøve å komme videre
verdens heldigste mamma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Takk for trøsten! Det er jo bare å gå på en ny måned, men jeg blir så dårlig av Pergo (trøtt, deprimert og kvalm) at jeg håpet å slippe enda en runde med det. Men når det funker så er det uansett verdt det.
smilla73 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 *klappe på skuldra* kjenner også følelsen. Ekstra kjipt når du har gjester og ikke bare kan smelle med dørene eller sette deg i en krok og grine. Sist måned skulle jeg til alt overmål i barnedåp til min nevø den dagen jeg fikk mensen, det var ikke så veldig hyggelig må jeg innrømme. ut fra nicket ser det jo ut som du har barn allerede - kos deg masse med det barnet du har, og prøv å holde deg i ånde med noe annet så lenge, så sitter'n snart... :-)
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 ja har brukt pergo jeg også.. virket ikke :-/ men hvor mange runder med pergo har du hatt da?
verdens heldigste mamma Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 Ja, jeg vet jo at jeg er kjempepriveligert, så jeg burde ikke klage. Men det er vanskelig å ikke ha skyhøye forventninger når vi først ønsker oss (minst) en til. Har hatt en lang sandkasseøkt i dag med pludring og kos, og da er alt trist glemt.
verdens heldigste mamma Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har eggløsning av meg selv, så gynekologen syntes det ikke var nødvendig, men siden ikke noe skjedde har jeg tatt det de siste 2 månedene. Hva med deg, hvor mange ganger har du tatt det? Har dere prøvd lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå