verdens heldigste mamma Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hadde (uvisst av hvilken grunn) en skikkelig god magefølelse denne måneden, og gledet meg til å teste på IKM på fredag. Men litt tidligere i ettermiddag begynte jeg plutselig å blø. Hadde gjester og mannen min er bortreist, så det var bare å tørke tårene og prøve å late som ingenting. Huff, hvorfor kan jeg ikke bare være litt mer "avslappet" og realistisk?? Men jeg håper så veldig og da er det umulig å ikke engasjere seg. Og jeg er like dum hver måned som teller frem til når terminen blir og fantaserer om året etter det og alt som skal skje. Må prøve å tenke litt mindre neste måned... Å, det hjalp å få det litt ut, takk for at du leste
Twiggy71 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 ÅÅÅ, føler med deg. Jeg har det akkurat like dan. Hver mnd. er puppene såre, mens murringer og en super optimistisk følelse av at NÅ er jeg endelig gravid - og så .. kommer mensen. Denne gangen ble jeg sjokkert og lei meg når mensen kom.., den var til og med 3 dager over tiden. Jeg testet og testet og den var negativ!! Kunne nesten ikke tro mine egne øyne.. Og så - kom mensen.. Men - så er det jo bare å "gå på" igjen med friskt mot. Men - jeg VET vi vil lykkes til slutt.
Vegaspia Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 heisann, har bare lyst å skrive noen få ord... jeg vet absolutt hvordan dere har det.. jeg hadde faktisk smykkeparty, og mens alle damene prøvde smykker mista jeg babyen vår.. bare 6 uker på vei, men gu det var tungt å holde seg... men da alle var gått brøt jeg sammen i armene på min kjære..men fy det var tungt å holde seg... Når det gjelder å gå å vente på å bli gravdid PRØVER jeg så godt jeg kan å distansere meg ... jeg sier alltid (for det meste ) at nÅR jeg får mensen.. ikke OM... prøv så godt dere kan å tenke den veien så kanskje det går bedre?? lett å si , men har hjulpet meg masse , slipper å bli så skuffet hver mnd... LYkke til jenter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå