Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da jeg hadde lapraskopi på Rikshospitalet 02.04.2009 fant de en muskelknute på 4 centimeter på høyresiden av livmoren. nå venter jeg fortsatt på ny time for å bli undersøkt for denne muskelknuten. Er det noen andre her inne som har hatt noe liknende????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt og har en del muskelknuter. Fjernet to i høst,den ene var stor som en klementin den andre som en valnøtt. De andre var mindre så de fjernet ikke legen.

Hadde opersjonen på Ullevål og er storfornøyd med den behandlingen jeg fikk der:o)!!

Muskeknuter er ikke farlige,men kan forårsake smerter. Noen leger/gynekologer mener også at de kan være medvirkende årsak til et ugunstig miljø i livmoren og derav infertilitet og spontanaborter.

Men de lærede strides.....................det er ikke enighet om dette. Noen mener det ikke har noe å si i det hele tatt.

Håper du får svar snart da! Har du noen plager acv muskelknuten?

Lykke til videre da!

Skrevet

Enig med finetine.

Jeg har flere muskelknuter og fikk etterhvert en del sterke smerter i magen pga dem i svangerskapet. De gikk over etter hvert, kanskje fordi lillemann videt ut magen min? Jeg fikk derimot god oppfølging med mange ultralyder pga disse knutene, så da fikk jeg se lillemann ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...