Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd falsk positiv CB etter en stund??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg opplevde det på torsdag sist uke faktisk...ligger til og med bilde ute av den her på bim. For jeg visste jo ikke hva jeg skulle tro der jeg sto med en positiv test 5 dager etter det jeg trodde var TR.

Testen ble positiv rett før det hadde gått 10 min, så har nok skjedd noe rart med den da. For jeg er svært lite gravid :)

Har du også opplevd dette?

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal tro... fikk en svak strek på søndag, men den kom litt sent.. og den var ikke så sterk...

er du sikker på at du ikke er gravid????

Jeg har en del symptomer, testet i dag, den var negativ, men det var ikke morgenurin... og..den var en annen type test (QR)

Skrevet

jeg har fått det noen ganger...

da jeg var prøver sist, så fikk jeg en kjempe posetiv test etter noen timer, ble jo i fyr og flamme.. men neida den var falsk...

har fått falsk posetiv to ganger nå denne gangen også.. men da blir den ikke posetiv før etter over en time...

ta en ny CB i morgen du:)

Skrevet

så rart da! ja, jeg får teste igjen i morgen....jeg er jo 11 dager over IKM, å den er ALLTID presis....forstår ingenting!

Skrevet

Heia. ja har opplevd dette mange ganger. Tester som blir positive etter 5 eller 10 min (alt etter testmerke) er usikkre/falske. Resultat skal leses av innen denne tiden. Det står i allefall på bruksanvisningene.

Skikkelig kjedeli, men sant

Skrevet

tja..helt sikker er jeg vel ikke. For aner ikke når jeg har hatt EL denne mnd, og fikk TR veldig sent også. Men har kun fått negative tester etter den positive på torsdag, så da antar jeg at den var falsk positiv.

Kan jo godt være du er gravid da, for testene er kanskje ikke like sensitive for hcg?

Jeg tester etter EL jeg nå, men blir ikke klok på det heller...får bare ultra svake tester, selv om jeg har veldig vondt i korsryggen og murringer hver dag.

Lykke til med testingen fremover da, håper du er gravid :)

Skrevet

jeg opplevde akkurat det samme på billigstrips.

først fkk jeg en av de sensitive falskt positiv, så noen dager senere enn sånn vanlig strips.

har også fått en del skyggestreker.

så man kan ikke alltid stole på de, dessverre. viktig å kaste de etter tidsfristen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...