lightblue Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Synes nå at jeg har hatt mensmurringer helt siden jeg satte inn et egg på fredag, dvs at jeg er på rugedag 3. Har hatt endel vondt i ryggen også. Magen står rett ut som en ballong, føler meg helt sprekkeferdig, er det normalt? Kan ikke huske at det var så ille forrige gang...
MK73 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Joda, lightblue, det er helt normalt. Kommer av hormonene i kombinasjon med uttaket. Håper det går fint med deg, blir spennende, dette!
lightblue Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 Takk for at du svarer, MK73 Jeg går rundt og venter på menstruasjon jeg, men da får jeg tro at det skyldes alle hormonene Ellers går det bra, håper det samme for deg Er sykmeldt frem til testing denne gangen, litt godt.
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 jeg har hatt det slik etter hver insetting.. klaffa på første forsøket med begge to så jeg mener det må være positivt jeg da ble du gravid på forrige forsøk?
lightblue Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 Hei, "har lyst på en til" (Det har jeg også ) Godt å høre! Takk skal du ha Jeg ble gravid på forrige forsøk, men mistet uke 6-7. Jeg var ikke slik oppblåst da, så da velger jeg å ta dette som et veldig godt tegn!! Skal du snart igang igjen?
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 har lyst ja.. har 7 egg på frys i haugesund.. lengter litt etter å prøve med de å.. men vet så lite om slike fryseforsøk.. vet ikke om hvor lenge jeg må vente etter den forrige før jeg kan sette i gang igjen.. masse lykke til til deg!!! når skal du teste?? spennende
lightblue Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 Hei "har lyst på en til" Du må jo hatt maks flaks, når det har klaffet på to av forsøkene, og du til og med har 7 egg i fryseren! Mener å ha lest her inne at noen prøver på fryseforsøk når det siste barnet er i underkant av et år. Sikkert greit å være ferdig med amming først Jeg skal vel teste lørdag 16, dersom jeg orker å vente så lenge da.... Jeg har et barn fra før, og hadde mensmurringer omkring den tiden jeg skulle hatt mens da jeg ble gravid med ham. -Men ikke så tidlig som nå, men noe kan vel skyldes hormonene kanskje... Hadde du mensmurringer hele tiden etter innsett altså? Hvor lenge varte det? Hva er grunnen til at du ikke får barn vha "naturmetoden"?
nygaard84 Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Hei:) Jeg ble gravid på 2 forsøk og jeg ble sikkeli oppblåst og hadde masse mensmurringer da... På 1 forsøk merka jeg ingenting. Jeg er 36 uker på vei nå,så syns du skal ta det som et godt tegn:D snartmamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå