Gjest Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Burde den ikke poppe frem snart? Utålmodiiiiig!!!! Flere har kommentert at jeg har veldig liten mage til uke 18 å være, og da kjenner jeg tvilen komme snikende...:o/ Er det liv der inne? Er alt som det skal? Har bare lagt på meg en knapp kilo til nå og lille mini tar jo ikke all verden med plass der inne enda. Når jeg ligger på rygg er magen helt flat og om morgenen ser jeg egentlig ikke så veldig gravid ut. Utover dagen eser magen ut og veier gjerne 2 kg ekstra om kvelden, men så er den ganske flat igjen morgenen etter... Flere utålmodige og bekymra sjeler der ute?
høstblad Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Denne da-den KOMMER! Er du førstegangsfødende og veltrent så kommer ikke magen før etter 5.mnd. Slik var det hos meg 1.gang og alle kommenterte det, men magen blir nok en glede å se vokse etter det da. Er i uke 19 nå og den kommer så vidt, men siden det er så tett fra siste fødsel tror jo alle at magen bare ikke har gått helt tilbake..morsomt, å se de spørrende lurende blikk, men ingen spør direkte.
snuffe Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er 18+5 og har heller ikke noe mage å snakke om. Har gått opp en kilo hele svangerskapet, kan fortsatt gå i mine vanlige bukser etc. Ikke er jeg det minste veltrent heller. Altså, magen viser jo, men ikke slik at noen legger merke til det når jeg er påkledd. Ungen har det fint, hun. Var på ultralyd på onsdag og alt er i sin skjønneste orden, så bekymret er jeg absolutt ikke. I grunn ikke utålmodig heller, stor mage blir jeg nok alltids lei av. =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Er ikke uke 18, men 17+3 og har ikke fått noe mage. Min mor fikk ikke mage før hun var 5 mnd på vei, så mulig det vil bli det samme hos meg
septbaby09 Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 jeg er 20+5 å nesten ikke noe, mer utover dagen,men føler det er mest pga luft.
Candy girrrl Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er i uke 21 og ingen har sett det ennå. Gått opp ett kilo og går i vanlige bukser. Det som er litt spesielt er at det er 4 barnet under skolealder. Hadde trodd det gikk litt fortere denne gangen.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har først fått skikkelig gravidmage nå(den er ikke stor da, men folk ser at jeg er gravid). Og jeg er i uke 25. Magen begynte vel å vokse i uke 18 eller 19 men da så jeg bare småfeit ut....nå vokser den som bare det:-D Er veldig vanlig at førstegangsgravide ikke får mage før de er 5-6 måneder på vei... (iallefall var det slik med mine venninder som har vært gravide)
vekten30 Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er inne i uke 20 nå, skal til legen i dag og da får jeg veiet meg. Har ikke badevekt hjemme, og vil ikke ha det heller:) Før påske hadde jeg lagt på meg 700 gram. Jeg har ikke fått noe stor mage til nå men har en liten kul:) Jenta inni magen min er aktiv og jeg kjenner 10-15 boksinger/spark om dagen, selv om morkaken min ligger framom. Det er godt å kjenne når magen ikke har vokst seg så stor enda. Men veide 52 kg (er 170høy) før graviditeten. Magen kommer tidsnok:) Du må ikke bekymre deg:)
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha liten eller ingen mage! Ble litt mindre bekymra nå, takk for kommentarer! Man får vel bare vente... Og heller nyte at klærne passer fortsatt. Man blir vel tidsnok flodhest, tenker jeg;)
Millan83 Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er også i uke 18+5, og har heller ikke no gravid-mage. Har jo litt mage fra før også, så det tar vel litt tid. Føler at magen er stram med "kul" om morgenen, men dette går over utover dagen. Noen fler som har det sånn? Skal på første UL i morgen.. glede-gruer meg. Hilsen Millan
Miss Honey Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 hehe.. jeg er i uke 23 og magen er ikke synlig ennå!!! kjenner buksene er strammere for magen går litt mer ut helt nederst men det er ikke sånn at noen andre kan se det. og sånn har det vært siden uke 11.. ingen forandring etter det.. ingen som tror på meg når jeg sier jeg er 5 måneder på vei hehe.. jeg vil ha en stor gravid-mage!! (jenta ligger veldig langt nede hos meg da, så langt nede at det er ubehagelig. men jordmor sier alt er i orden, at jeg er heldig, og at magen ikke kommer til å bli så veeeldig stor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå