Gå til innhold

REDUCTIL!


kungfupanda

Anbefalte innlegg

Nå orker jeg ikke mer - vekta er 110 kg, jeg er 168 cm høy og vil så gjerne bli litt lettere fordi vi planlegger å bli gravide snart (og kanskje bryllup).

Jeg har gått opp 15 kg pga antidepressiva (Cipralex), men har planer om å trappe ned på de nå. Gruer meg til å spørre legen om reductil, og gruer meg til bivirkningene. For meg er dette siste sjanse før jeg må ty til operasjon...har prøvd ALT!

 

Er det noe engler der ute som kan hjelpe meg med sine tanker, erfaringer og motivasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

I januar veide jeg nesten 120 kg. I dag veide jeg 101... snart under 100 kg for første gang på maaaaange år! Vet du, det har gått kjempe fint!

 

Dette gjorde jeg for å gå ned i vekt: Jeg meldte meg på libra kurs for å få kostveiledning og regelmessig veiing. Jeg fikk reducil av legen noe som hjelper meg å holde meg til librakostholdet. Jeg meldte meg på vanngym for overvektige, og det er kjempe gøy! Etter noen mnd på vanngym begynnte jeg å trene på treningssenter. Jeg føler meg frisk og sprek for første gang i mitt liv!

 

Reducil er ikke svaret på alle dine vekt problemer, du må forandre på kostholdet ditt og aktivitetsnivået for å gå ned. For min del har det vært en god hjelp, da jeg ikke blir så intenst sulten som tidligere. Jeg har ikke opplevd noen bivirkninger.

 

Lykke til med vektnedgang :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på reductil. Går sakte men sikkert nedover. Måtte kutte sjokolade og jeg går mye mere turer.

Bare snakk med legen din. Jeg grudde meg også men det gikk så greit. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt reductil siden mars og gått ned 7,5kg..ikke lagt om kost eller aktivitet jeg da,så kunne vel vært mer...men jeg er jo bevis på at det funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du sliter med psyken, tror jeg dessverre du ikke kan få reductil..

jeg sliter selv med det psykiske, og går på Lamictal. Derfor får ikke jeg heller reductil..selv om jeg har spurt veldig mange ganger :o(

 

Det jeg fikk, var tilbud om Xenical, og Fysak resepten

HAr du hørt om Fysak? Et tilbud som gis v foreksempel overvekt og psykiske problemer, Du får kosthold veiledning og hjelp til trening. Varer over 3 mndr.

 

Jeg skal begynne med det i midten av juli. Ingen vits for meg å starte nå, da jeg skal på ferie fra midten av juni til midten av juli

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sekretøsa

Ja, selvfølgelig, det glemte jeg jo å skrive. Det er riktig som snaijka sier, når du går på antidep, og har problemer med psyken får du ikke reductil, men du kan få som nevnt, xenical...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...