Andrea75 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har akkurat avklart at det blir prøverør på oss - og skal ta disse blodprøvene for å komme i gang.. Hvor lang ventetid er det på riksen? Gynekologen sier det ikke er noe ventetid - men jeg synes det høres ut som om det er det når jeg har lest litt her... Er det noen som vet hva status er på riksen nå?
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Jeg vet jeg leste noe om det for ikke så lenge siden. Mener var ei som skrev at hun kommer til rett over sommerferien. Så litt venteliste er det nok.
Andrea75 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Hei og takk for rask svar! ) Ja, ja...noen mnd er ok - men håper ikke det blir 7-9 mnd...som jeg har sett noen har skrevet tidligere.
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Hei igjen! Jeg litt usikker, men mener det var det jeg leste. Du kan jo ringe Riksen å spørre.
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Hei!Vi var på riksen til samtale og hos lege 2 april...Når eg skulle ringe inn første mens,fikk eg vite at vi skal til uthenting og tilbakesetting i uke 34.Eg kunne gjort det før men måtte ta røde hunder vaksinen og den måtte virke i 3 mnd.Men er kjempefornøyd me at vi slapp og vente 6 9 mnd,som noen hadde sagt...Gruer du deg??
Andrea75 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Så bra! Det er jo ikke så gærent da... Sommern går alltid fort og da er det så mye som skjer at da kanskje man ikke tenker så mye på det... Gruer meg?...ja jeg må vel inrømme at jeg gjør det... ;o) Men, gleder meg til å komme i gang... Har tenkt på det veldig lenge og prøvd et par runder med Pergotime.. Vi har forsøkt i drøyt 3,5 år - så nå er jeg klar for at det skjer noe snart! ) (Men, jeg skal være forsiktig med å klage da vi faktisk har en 5 åring - og er veldig glad for det!! Men, det hadde nå snart vært stas med en bror eller søster da...) Du da? Gruer du deg? Jeg må jo si at jeg er spent på hva disse hormonene vil gjøre med meg...stakkars gubben! Har jo nok humørsvingninger uten hormoner! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå