Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi bestemt oss for å kaste oss på prøvinga.. Alle prater om deres EL og IKM, må si jeg føler at jeg ikke er helt med enda.. Har smugtitta lenge på bim, å nå er faktisk tiden inne for meg også:o)

Slutta på p-sprøyta desember 08, og fikk første mens 20. april. Ting forblir vel uregelmessig en stund fremover enda, men fikk en sjokkopplevelse før helga. Våkna lørdagsmorgen med en følelse av at noe var på gang, kun en og en halv uke etter første mens. Gikk på do for å finne ut hva sto på. Da var det en ny runde med blødninger. Er det mulig at dette er en festeblødning??? Ettersom jeg ennå ikke er inn i "gamet", så er det mange ubesvarte spørsmål jeg sitter å funderer på... Får vel drøye litt å se hva som skjer.. Kan vel ikke håpe for tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festeblødning e det nok ikkje så tidlig. Kan ha vært blødning i forbindelse med eggløsning da. Har lest litt om detta i dag, og mengdene kan variere ganske mye. Har med hormonbalansen og slimhinnene og gjøre. Vet ikkje kor lenge desse blødningene dine varte eller om dei holde på ennå da. Kan og ha vært "mensen". Eg va ganske uregelmessig dei første to-tre menstruasjonene ette eg slutta på sprøyta huske eg.

Du får bare venta og se :) Eg tror eg har hatt eggløsning for første gang etter p-pille slutt i november denne syklusen, så ting kan ta tid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...