Gå til innhold

Kor tid (veke) fødte du med forkorta livmorhals og nebbing?

ei lita tulle født 31.01.11

Anbefalte innlegg

Nokon med erfaring angåande det her? Vart lagt inn på sjukehus på fredag kveld då det vart konstantert forkorta livmorhals (1,4) og nebbing...i dag er eg 33 veker på veg. Overlegen som var her på fredag sa at eg kunne gå til termin (kanskje fordi dei jo ikkje veit kor lenge eg har gått med forkorta livmorhals,kan jo ha gjort det i fleire veker for alt det dei veit sa han), medan seksjonsoverlegen som var her og snakka med meg i dag sa at eg kunne ikkje rekne med å gå til termin med så forkorta livmorhals :S Så då lurer eg litt på om det er nokon der ute med erfaring ang. dette. I morgon skal eg på ny UL trur eg-har skjønt det slik at eg faktisk kan håpe på at den er blitt lengre igjen (på innlegg her inne)? Og at nebbinga kan ha lukka seg litt? Eller er dette feil?

Fortsetter under...

Jeg har erfaring med forkorta livmorhals, men har ikke født enda. Ble lagt inn i uke 27+0 med en livmorhals som på det korteste ble målt til 1,8. Siden den gang har den variert fra 1,8 til 2,9 på ulike målinger. Har også hatt nebbing. Nebbingen kan lukke seg litt, men antakeligvis har du en bevegelig livmorhals.

Jeg har også fått beskjed om at jeg kan gå til termin, på overtid etc, men det kan også skje når som helst. Jeg har hatt sengeleie på sykehus siden uke 27+0, og har i dag kommet til 32+6. :) Så man kan fint ha det lenge, men må ta det med ro. i tillegg har jeg hatt premature rier, så min livmormunn er myk. Derfor er de usikre på hvor fort ting kan gå hvis en fødsel starter. Av den grunn må jeg være på sykehus fram til uke 34, for da er lungene modne.

Du vil ALDRI få noe fasitsvar på om du kan gå til termin eller ikke. Utrolig frustrerende.... Vet alt om det som har liggi i snart seks uker.. Jeg fødte for to år siden, og som de sier kan det godt hende at livmorhalsen min var kort og bevegelig den gang også..

Du får holde oss oppdatert, og henge deg på linken som jeg startet for de med forkortet livmorhals. Krysser tingrene for deg på ultralyd. :)

Heisan! Tusen takk for svar Solstråle77 :) Nei, ein får vel ikkje noko fasitsvar ang. dette...Vart ny UL på tysdag formiddag og den viste stort sett ingen forandring, så eg får egentleg ta det som eit positivt resultat. Fortsatt betydelig nebbing visst, og livmorhalsen vart målt til 13 mm. Då fekk eg lov til å reise heim visst eg ville det sjølv! :D JIPPI hehe Dei kom ikkje til å stoppe ein fødsel likavel om den skulle starta. Har fått ridempande med drypp (+ Bricanyl eit par gonger) + lungemodninssprøyte, så då ville dei ikkje gjere så mykje meir.

Det var vertfall godt å komme heim-får ein litt djupare søvn her heime merkar eg. Og så er det godt å tenke på at om lillegutt skulle komme, så er vi i nærleiken av "vårt" sjukehus :)

Du nærmer deg jo veldig veke 34 og kanskje heimreise du også? :)

Skal begynde å følge litt med på linken du starta om forkorta livmorhals ;)

Hei.

jeg har født 2 barn med forkorta livmorhals fra før , fikk da cerclage på tidlig i sv.skapet og den ble tatt av i uke 37..men gikk likevel ut til terminen. Nå venter jeg tvillinger og har det samme problemet , får være hjemme men må ta det med ro. var på ul for 2 uker siden og da var det 1.5 cm igjen av livmorhalsen og tv1 låg med hodet langt nede i bekkenet, har masse kynnere men tror faktisk at livmorhalsen har blitt lenger og at tv1 har flytta seg litt opp igjen. det eneste rådet jeg kan gi deg er å ta mange pauser på sofaen eller senga i løpet av dagen , ikke løft noe tungt og la andre ta seg av huset en stund..:)) jeg er nå 31 + 2 og håper at de i allefall vil vera rolige i magen i nokre veker til..

Ønsker lykke til, dette skal nok gå bra skal du se ;)

Okey! :) Takk for svar! Det er litt interessant å høyre kva erfaring andre har i forhold til dette. Blir spennande å sjå då om det blir fødsel til termin omtrent eller om det skjer noko før! Kan jo bli begge deler skjøner eg ;) Var jo forsåvidt det legane på sjukehuset sa også...eller dvs. ein av tre overleger sa ta eg like godt kunne gå til termin, dei to andre sa at dei trudde eg ville føde før termin :S Jaja, tiden får vise korleis dette blir :) Er komt til veke 34 i dag, og er ikkje bekymra for babyen om han skulle bli født no. Håper tvillingane dine held seg i ro i magen nokre veker til ;)

Hei

bare en liten tilstandsrapport fra meg. har nåkommet meg til uke 32 og sliter litt med bekkenløsing,fikk akupunktur for 2 dager siden og har det fint i dag :)) får fortsatt vera heime og synes det er kjempebra..:)))

Jeg fikk beskjed om at veke 35 var eit vendepunkt og at dei da sannsynlig slipper å ligge på nyfødtintensiven , så nå satser jeg på at dei holder seg der i 3 uker til.

Det er kjempe flott at du har kommet så langt, dette vil gå kjempe bra for oss begge 2 . lykke til videre:)

Annonse

Kjekt med tilstandsrapport "2 på vei", takk for det! :)

Så god nyhet! Visste ikkje det med 35 veker-det er eg i morgon! :D Har i grunn heile tida trudd at eg kjem til å gå minst til termin-men i helga begynte eg å tvile litt for første gong. Hatt så mykje ubehagelege kynnera og litt murring i ryggen sidan fredag kveld, så føler liksom kroppen jobber på...Men uansett så kjem det til å gå bra for oss begge ja! ;)

Har også hatt problem med bekkenet, men responderte kjempebra på behandling hos manuellterapeut (og no merker eg nok endå mindre fordi eg held meg endå meir i ro enn eg har gjort tidlegare). Håper akupunktur hjelper for deg :)

Jeg bor i Oppland og det er derfor jeg håper å komme meg over uke 35, om mine tvillinger kommer før uke 35 må jeg reise til Lillehammer sjukehus, men om dei kommer etter det kan jeg få reise til gjøvik sjukehus og det er dit jeg helst vil ( dei har ikke nyfødtint. på gjøvik, derfor så har vi ei grense på 35 uker ) . vet ikke om dette er tilfelle andre steder i landet men slik fungerer det i allefall her.:)

Ah, I see... :) Men skulle jo tru at det er ganske likt rundt om i landet sånn medisinsk sett..Forstår godt at du veldig gjerne vil komme til veke 35 eller meir! Kjekkare å få komme på "sitt" sjukehus ;) Skal krysse fingrane for deg! :)

• 8 måneder senere...

Annonse

Pga tvillingsvangerskap har jeg fått målt livmorhalsen. Den gikk plutselig fra 3 cm lukket til 1,5 cm hvorav bare 1 cm var lukket på 3 uker. Var da 32+6. Fikk lungemodningssprøyter og beskjed om å ta det m ro. Lå stort sett strekk ut i 4 uker hjemme, før jeg begynte å bevege meg som vanlig igjen. Er 37,5 uker nå, og de har foreløpig ikke kommet.. Vet ikke om det hjalp å ligge, men det skadet i allefall ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...