Bibben74 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Er på rugedag 10, og klarte selvfølgelig ikke å avstå fra å teste tidlig. CB i morges viste et tydelig kryss, og CB digital etter jobben viste "Gravid". Leste at eggløsningssprøyta kan gi falske positive tester inntil 10 dager etter at den er satt (det er i dag 13 dager siden jeg satte den). Hvilke andre ting kan gi falske positive tester? Kjenner at jeg er redd for å juble for tidlig... Håper noen har litt kunnskap å dele:-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Tar sjansen på å gratulere deg her jeg Siden det er 13 dager siden el-sprøyta var satt, så er det vel ikke så stor sjanse for at det er den som gir utslag
Bibben74 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Tusen takk for svar:-) Håper av hele mitt hjerte at du har rett:-) Dette er i overkant spennende for en utålmodig sjel, hehe.
snuffe Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Ingen andre ting (enn hcg-tilskudd, som eggløsningssprøyten er). Gratulerer!
Carrie1 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer! :-) Kan jeg spørre hvor mange egg du fikk satt inn, og kvaliteten?
Bibben74 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 Tusen takk, alle sammen:-) Fikk satt inn et 4-delt egg av god kvalitet. Det var forøvrig det eneste egget som ble modnet (fikk nok for lav hormondose).
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 GRATULERER!!! er helt sikker på at du er gravid. så lenge etter elsprøyta vil det ikke slå ut på de testene. isåfall ville det være svært svært svært svak strek. Noen produserer mye hcg og det slår ut på testene tidlig, de er jo sensitive. min erfaring er de slår ikke ut med hcg på 5. men svært svært svakt på hcg 27. som begge deler anses for å være gravid. Elsprøyta ville ikke gi de verdiene så lenge etter at den er satt. så lykke til videre
Bibben74 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2009 Tusen takk for gratulasjoner og forsikringer:-) Det er veldig godt å få lov til å nyte godt av all erfaringen og kompetansen dere her inne er i besittelse av!
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 GRATULERER så mye!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er i samme situasjon som deg,,Har satt in et 4-delt egg og har nå på dag 14 testet positivt!!! Jeg hadde også kun 1 egg som varbra nok til å sette inn, pga for lite stimulering mest sannsynlig :-) Men ett egg er nok, og jeg krysser alt jeg har for at dette skal holde seg fast og utvikle seg til drømmebabyen ) Du kan nok slå deg til ro med at det ikke er eggløsningssprøyten som gir utslaget, du er nok gravid!! Masse lykke til!!
Bibben74 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2009 Tusen takk for svar, og gratulerer så mye med positiv test selv!:-) Krysser fingre og tær for oss begge:-)
Konemor 69 Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Gratulerer så masse med positiv test. Du er helt klart gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå