Gå til innhold

Noen erfaringer med maclaren volvo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å skaffe en slik reisetrille til å ha med på storbyferie. Hun som skal bruke den er 3 år. Blir den for liten. Hun trenger ikke sovestilling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld.. volo, mente jeg

Skrevet

Maclaren er kanon på trillekomfort, selv de helt enkle variantene. Volo er vel den aller rimeligste.. tror jeg ville gått for triumph eller quest, de har litt større hjul og er dermed noe mer solide på forskjellig underlag. men de er jo også dyrere da. Har selv en quest og er kjempe fornøyd med den. Den har 3/4 liggestilling og er mer enn stor nok til min 4-åring. Hun prøvde samtidig Bugaboo til lillebror og det gikk IKKE for å si det sånn. hehe.

Skrevet

Har selv en Volo og den er knallbra som kun avlastning for trette ben.

Den veier bare 3.9 kg og har skulderreim så den er lett å ta med seg over alt.

Den er supergod å trille og har en grei kurv og kalesj til å være så liten.

Anbefaler den hvis du ikke trenger liggestilling.

Det eneste minuset med den er at den vipper med en gang barne går ut av den hvis det henger noe på håndtakene. Men ellers er den grei stødig.

Skrevet

Hva koster den du har sett på egentlig?

Skrevet

Tusen takk for svar forresten! Har sett etter quest på finn, men de blir solgt på 1-2-3. Aldri sett en til salg i mitt område, og de selger fort til de som kan komme å hente..

Skrevet

Samme problem med questen forresten, den tipper også med en gang, men stødig som bare det med barnet i, jeg var overrasket over hvor stabil den er og samme vektpunkt liksom på alle trillene til maclaren, så 500 for en volo er sikkert greit hvis det er det behovet du har

Skrevet

Takker veldig for svar! Tror jeg prøver meg på voloen,jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...