Gå til innhold

Gravid og brudekjole, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i august, noe som har vært planlagt en liten stund. Men nå har jeg plutselig funnet ut at jeg er gravid. Jeg har kjøpt kjole som passer bra til sånn jeg er nå (ikke snøring bak), men jeg er redd den ikke vil passe i august. Jeg vil da være 4 mnd på vei ca. Hvor stor mage er det vanlig å ha da, syns det godt liksom? Har litt å ta i rundt magen fra før om det er noe viktig :P .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke tatt sjansen på at kjolen kom til å passe i august!

Selv fikk jeg mage tidlig, men dette er helt individuelt.

Det som derimot er ganske vanlig, er at man blir oppblåst, og gjerne blir litt rundere ellers, og da passer jo ikke kjolen uansett.

Og om du akkurat klarer å skvise deg inn i den, tror jeg ikke det kommer til å føles behagelig, langt mindre se pent ut!

Så jeg ville nok lett etter gravid-kjoler ja, for å være på den sikre siden!

Skrevet

Hei

jeg har en brudekjole som passer til gravide, send meg en mail på

[email protected] så kan jeg sende deg bilder evt.

Skrevet

Hei, jeg er i samme båt som deg, bryllup i juni og vil da være 19 uker. Ikke så mye mage ennå, men vet jo ikke hva som skjer den neste måneden...

Har bestilt kjole fra JKdress, får den trolig i dag (kun tre uker siden jeg bestilte) tok i litt ekstra på målene rundt mage og bryst, og har bestilt med snøring bak, så det blir spennende...

Hvis den ikke passer blir det panikksøking på finn.no

Skrevet

Takk for svar! Jeg tror jeg finner en fin hvit sommerkjole som er lett og behagelig å ha på. Bare å si i fra hvis dere vet om noen butikker som har det :)

Skrevet

Eg skal gifte meg i juli, er då 30 veker på vei!! Kjøpte min på lilly. dk

• 5 uker senere...
Skrevet

abba1221: hvilken kjole kjøpte du da? og hvordan får du den tilpasset i og med at den kommer fra danmark. skal gifte meg i august og er da 34 og en halv uke på vei. trenger tips om hva slags kjole jeg kan se etter. gjerne sånne som er billigere enn de dyre "vanlige" brudekjolene.

Skrevet

Jeg skal gifte meg om 4 uker og jeg har nettopp bestilt den første kjolen i annonsen her. Den koster bare 3000 og skal ta 14 dager å få levert. Så min kommer om ca halv annen uke.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17734129

Jeg er 5 mnd på vei nå og denne kan jo alle bruke.

Der er og flere kjoler i annonsen som kan brukes som gravid-brudekjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...