Gå til innhold

dere som har erfaring med HAUSKEN:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har vi kommet til den beslutning å ringe hausken:)

hvilke erfaringer har dere som har vært der og hvilke resultater har dere hatt?

hvor lang tid går det der fra man har avtalt time med dem?er det noe vnetetid i det hele tatt?kom dere fort i gang der og samarbeidet dere med din egen gyn i tillegg?

håper på masse positive svar:-)

er veldig spent på dette her nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvis du velger Hausken, kommer du ikke til å angre.

Fra vi ringte og til vi kom inn til samtale, gikk det ei uke. Pga legen ville jeg skulle gå på p-piller, måtte jeg gjøre det en liten periode (47 dager), før jeg kunne begynne på spray.

Fra samtalen til spraystart gikk det nesten 2 mnd. Men det var pga p-pille bruken. Hadde det ikke vært for den, så hadde vi fått begynt mye tidligere.

Resultatet vet jeg ikke før torsdag. Men eggkvaliteten min var bedre nå, en noen gang før.

Vi brukte ikke vår egen gynekolog, men det kan du velge selv. Sykepleieren spurte oss hva vi ville, og vi ville komme til de. Men det er mange som bruker sin egen gynekolog.

Håper du ble litt klokere. Hvis noe er uklar, spør igjen.

Skrevet

hei og takk for svar:))

er dette ditt første forsøk der?kan jeg spørre hva som gjorde at dere måtte ha hjelp?hos oss er det mine eggl.som er tette..men har ett barn på snart 11 år og er 28år så vet jo at oddsene våre er gode men man tenker jo gjerne det værste alikevel....noenganger ihvertfall...

det gikk jo kjempe fort da??!!kommer ikke til før på høsten i det off.og det orket vi ikke...men er det 22000 pluss medisiner for ett forsøk??mye penger men forhåpentligvis klaffer det;)

hvorfor måtte du gå på p-piller egentlig?har dere barn fra før og alderen på deres "side"?

tror jo kanskje det letteste blir å gjøre alt der og bruke hausken sine folk men bor i bergen så vil ikke det bli tungvindt tro?vi er jo ferdig utredet begge to så må vel ikke gjøre det om igjen hos hausken eller?

ble mye sp mål hehehe:)

Skrevet

Hei!

Du kommer IKKE til å angre..

Både Dr.Hausken og resten av de ansatte er FANTASTISKE!!

Kan ikke få rost de nok. Alle der deler gleder og sorger med dere, og du merker at de lever for å hjelpe dere..

Vi fikk satt igang med spray 4 uker etter første tlf samtale.

Og fikk klaff på 1.forsøk. SA etter 10 uker, men det hadde andre medisinske årsaker..

Bestemte oss for å føsøke på nytt, men før vi kom så langt hadde vi faktisk klart det på "gammlemåten" :)

Så termin i juli :) :)

Så det går an det og :)

MASSE LYKKE TIL!!!!!

Skrevet

hei!!:) gratulerer med baby i magen først og fremst!;)))jippi:)

forstår at dette er ett fantastisk menneske og klinikk..alle sier jo det samme..er det større sjans for å lykkes der enn i det off tro??vet at de har veldig gode resultater.....

er jo fantastisk at dere klarte det selv da!!hva som gjorde det tror du?vard dere uforklarlig barnløs eller hadde du en diagnose?

lykke til til deg/dere:)))og takk for svar...

Skrevet

Hei igjen!

Statistikken til Hausken er bedre enn det off. men vet ikke helt hva det kommer av. vi har ett vennepar som gikk gjennom det off systemet og om de kunne valgt på ny hadde de heller bet litt ekstra for den oppfølgingen og "servicen" du får på hausken er verd hver en krone......

(22000 for ett forsøk - 44 for tre + medisiner)

Dere trenger ikke utredes på nytt, ta med kopi av alle papirer dere har.

Diagnosen min var for lite FSH (manglende/skjelden eggløsning)

De mente at forsøk 1 kan ha satt systemet igang..

Har fått to barn med "gamlemåten" fra før så viste jo det var mulig..mister bare håpet etter år med prøving..

Skrevet

Hei igjen!

Dette var vårt første forsøk der ja. Dårlig eggkvalitet hos meg.

Offentlige er lang venteliste har jeg hørt. Anbefaler Hausken på det sterkeste.

P-pillene gikk jeg på for å kvitte meg med gamle egg.

Alderen er på vår side. Ingen barn fra før.

22 000 kr + medisiner. Verdt hver eneste krone.

Masse lykke til!

Skrevet

Hei.

Vi har også kun positive ting å si om Hausken.

Vi kontaktet de i begynnelsen av april, og fikk time ca halvannen uke etter. Så det går veldig fort.

Så nå går jeg bare å venter på å få begynne på sprøytene.

Dette er vårt første forsøk, vi valgte å gå rett til Hausken, pga all den positive omtalen og erfaringen som venninnner har hatt.

Jeg har påvist lav grad av PCOS, og alderen min i tillegg så er det bare å sette igang.

Er veldig spent;-)

Hanmon

Skrevet

Hei igjen!

Da har jeg testet. Vårt første forsøk hos Hausken, ble positivt.

Utrolig herlig å fortelle nyheten til de på klinikken.

Skrevet

Hei Nattlys;-)

Såååå utrolig kjekt å høre;-)

GRATULERER så mye... Blir kjekt å følge deg videre;-)

dette er veldig positivt å høre...;-)

Hanmon

Skrevet

Tusen takk!

Etter eget ønske, har jeg tatt HCG verdi prøve. Fikk i dag svar på den. På rugedag 13: 100

Sendte en mail til Hausken og fikk til svar: Supert:))

Skrevet

å hei nattlys!!!:)))) DET VAR GODE NYHETER!!:)))))))))

gratulerer såå masse..tenker du lever litt på en sky nå;)

kan jeg bare spørre om noe?...vi har jo første møte med dem 2 juni,er det kun smataletime eller tar de ul og alt det der samtidig?

gratulerer nok engang!!håper jeg kan forteller det samme om to mnds tid;)

Skrevet

smataletime??hva er det da hahaha..samtaletime skulle det selvfølgelig være.......:)))

Skrevet

Hei :) Vi var til samtaletime på Hausken på torsdag som var. Da var det snakking og ul, og han måtte også testes siden det er han som er utfordringen i vårt tilfelle. Vi skal vente til sommeren er over før vi setter igang. Vi skal ha icsi m/tesa. I løpet av den tiden vi var der fikk vi alt av medisiner vi trenger på resept, og nøye gjennomgang av hva vi skal gjøre når vi kommer i august å skal begynne.

Lykke til på samtalen! De er kjempehyggelige :)

Skrevet

Jeg ser du har fått svar.

Min mann tok ikke å leverte prøve den dagen. Men det var ikke lenge siden han hadde gjort det og vi hadde med papirer på det.

Håper du blir fornøyd. De er enestående. Helt fantastiske.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...