Gå til innhold

Hvilken bunad har dere jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Samekofte fra Nesseby

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den usynlige bunaden fra ingenmannsland! :)

Skrevet

Rogalandsbunad med rødt liv, akkurat som Mette Marit :)

Skrevet

Har nordlandsbunaden i blå:) Arva den av mamma og er kjempeglad i den.Hadde trønderbunaden før men solgte den da jeg fikk mamma sin:)

Skrevet

Mannen min har forøvrig også sunnmørsbunad:)

Skrevet

Jeg har blå norøandsbunad:-) Mamma kommer derfra og jeg synes den er kjempefin.

Skrevet

Jeg har blå nordlandsbunad. Kommer fra kysten i Norland. Jeg er nok av dem som kanskje hadde kledd den grønne minst like godt tror jeg (ift hårfarge og slikt), men er veldig fornøyd med min blå. Er dog redd for at jeg ikke passer den nå... sukke

Er for øvrig veldig glad for å ha hatt bunad siden konfirmasjonen, det er et veldig anvendelig antrekk og jeg føler meg alltid veldig fin i den.

Skrevet

Sunnmørsbunad-den er fra 1907.

arvet den av min tippoldemor.

den er mørk blå-kjempe flott.

Vitsen er vel å ha bunad der du kommer fra?

Skrevet

Har øst telemark bunad.

Flere som har greie på bundad har kommet bort til meg på 17.mai og kommentert hvor fint den er brodert og at det er nydelige farger, så den bærer jeg med stolthet :)

Skrevet

Nordlandsbunad her

Skrevet

Blå nordlandsbunad, har ikke brukt den på 13 år, da jeg ble gravid med eldstemann. Håper inderlig at jeg skal klare å slanke meg såpass at jeg får den på meg til konfirmasjonen hans om 2 år... ;o)

Skrevet

Jeg har også Lundebydrakt men i svart. Blir også brukt av veldig mange i Hedmark. Synd at den ikke kan brukes til årets 17 mai. Magen er blitt altfor stor gitt... He he 33 uker på vei:)

Skrevet

Valdresbunaden ,den gamle .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...