Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Mange ganger når jenta spiser,tar hun seg lange pauser. Ca. 10 min. Må jeg da kaste melka,og lage ny flaske. Eller kan jeg sette flaska i vannbad igjen,og gi resten etter hun har fått had pausen sin? Hun er 5 uker gammel. Har gitt henne ferdig blandet NAN til nå. Tenkte jeg skulle begynne og gi henne pulver NAN snart. Har dere en god termos og anbefale? Og hva har dere det ferdig kokte vannet i som dere oppbevarer i kjøleskapet? Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er litt usikker på hva som er korrekt svar på dette - men jeg hadde samme problem som deg og hadde et stort kaffeglass med varmtvann som jeg satte flaska i under pauser, den første tida. MME bør ikke holdes oppvarmet mer enn en time, så en time etter måltidets start tømte jeg flaska ut. Jeg kjøpte kaldtvannsbeholder på www.cleankanteen.com (muligens feil staving) de finnes i flere størrelser og er lette å holde rene. NB - de funker ikke på varmt vann.
anema80 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 kan ikke svare deg på det med det laange pauser da, men har en super termos som jeg kjøpte på jernia av typen Thermos Light & compact. den rommer 0,5 l og er suuper god på å holde på varmen. Den koster 399. Litt dyr for en så liten termos, men som sagt holder den veldig godt på varmen. Den er også utrolig kjekk å ta med på tur for den er liten og lett
Sol + spire Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Helt enig med anema80 her ja. Har også den termosen og den er helt genial. Verdt pengene og vel så det.
Prusseluskan Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Vi har en termos fra Eagle Products kjøpt på Platou sport. Den holder utrolig godt på varmen, rommer 2,5 dl og tar liten plass, veldig praktisk å ha med på tur:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Har Sarek termos, det var best i test. Husker ikke prisen nå. Man kan bruke mme en time etter den er varmet opp. Ellers kan du bruke en flaskevarmer. Finnes fra Phillips bl.a. Der kan du sette flasken oppi når hun ikke vil ha mer, og den holder perfekt temp til hun vi ha igjen. Den kan stå i max en time.
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har også Sarek termos - den er genialt bra!! Når det gjelder pausene hadde snuppa mi også slike pauser. Jeg har hørt det samme som de andre her - max 1 time fra den er laget kan den brukes. Jeg hadde ett desilitermål med varmt vann som jeg satte flaska i når hun hadde spisepause.
Nagilimia Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Jeg oppbevarte vannet på flaskene i kjøleskapet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå