elisabetten Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Tenkte jeg skulle stikke innom her for å fortelle alle her inne som prøver og prøver, min historie, kortfattet. Vi startet i november/desember, da hadde vi planlagt dette i lang tid, har ett barn fra før og nå var timingen perfekt. Så gikk det ikke de tre/fire første gangene, (noe som ikke er uvanlig da når man stresser og styrer med EL testing og føtter i været og sex hver dag) Så havnet vi midt oppi en budrunde som vi vant, og vi ble opptatte med det. Plutselig ca 3-4 dager før forventet mens sier samboeren, vet du hva, jeg tror du er gravid jeg. Hæ sier jeg, hvorfor? Jo du har ikke hatt noe PMS denne måneden! Oi tenkte jeg da, er jeg så ille :/ hehe, vi tok det med et smil og snakket videre om leiligheten. Dagen før IKM fikk jeg svak positiv fra billigtester, og nå er vi 10 uker på vei:) Så lykke til jenter! Selv om det virker tungt og vanskelig blir det deres tur når dere minst aner det! Nå er det sommer rundt hjørnet, pass på å holde dere opptatt med andre ting og ta det som det kommer, enkelt for meg å si jeg vet, men igjen, jeg vet.... Det funker
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Takk ) Lykke til i svangerskapet )
Singelmamma og banden Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Moro å høre :-) Håper den sitter på oss også snart! Selv var tanta 2 dager over denne perioden som var, og vi kjøpte test og han ventet utenfor badet, men neida, test negativ, og så kom tanta på dag 28 :-( Har regelmessig syklus på 26 dager, så det var skikkelig nedtur :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå