Plikkert70 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Etter at vi mistet tvillingguttene våre i februar, de kom til i uke 23+4 og vi mistet de etter en og to dager,selv om vi ikke får tilbake guttene blir det lettere å gå videre da savnet er stort, savnet etter magen jeg hadde er vondt ser gravide og tvillingvogner overalt. Har ventende mens 9. mai og er spent på om det lykkes på første forsøk. Vet noen foresten hvordan jeg endrer Nic?
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Å noe så trist, jeg kan ikke si jeg vet hvordan du har det, men vi mistet englen vår i uke 20 for 3 år siden. Men, etter det har vi fått verdens nydeligste jente som nå har blitt 15 måneder, så det går an. Må si at jeg hadde en MA innimellom også, så det var en tøff periode. Nå vil vi så veldig gjerne ha en liten søster eller bror til tulla, men håper det ikke vil bli en like lang vei å gå. Masse lykke til til deg! (du kan endre Nic ved å gå inn på brukerinformasjon via Din Side)
Plikkert70 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 hei og takk for hjelp med nic=) Trist å lese at også du mistet så langt ut i graviditeten.Ønsker også deg masse lykke til =) om du ønsker å lese historien om guttene våre ligger den på "vi mistert vår baby " under historien Imre og Isak.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har lest historien din, og tårene triller. Det er så sterkt og uvirkelig når man går igjennom det, og du har til og med mistet to... Det gjør fortsatt vondt for meg å tenke på at tulla vår kunne hatt en storesøster å leke med, jeg kommer aldri til å glemme henne. Selvom hun var død da jeg fødte henne, hadde vi henne hos oss en stund, de bittesmå hendene, og føttene, ...og presten kom og velsignet henne. Jeg håper virkelig du blir fort gravid igjen, og at det denne gangen skal gå bra. 39 er ingen alder, jeg blir 43 til sommeren ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå