Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og den var negativ :(

6 dager over IKM, og har en drøss med negative tester.

mente selv jeg hadde festesmerter en uke etter EL, hadde nøyaktige slike med mtt første barn. også tatt blodprøve, dag 10, som var negativ.

skal ta en ny i morgen, men føler at alt håpet er ute. vært syk i en mnd, så er nok derfor mensen ikke er kommet enda...

vil bare den skal komme så vi kan prøve en gang til... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da:(

Har dere prøvd lenge på nr 2?

Håpet er ikke ute enda vet du:)

Skrevet

Føler med deg....

Forferdelig da TR kommer, men enda verre da man bare får negative tester og den ikke kommer....HMMMMMM.

Håpet er ikke ute for deg altså... men mulig du har hoppet over TR denne mnd, og snart har EL igjen?????

Skrevet

blueberry:

Vi har ikke akkurat prøvd denne mnd, prøvinga starter denna mnd :P

sluttett på pillene i januar, og holdt oss unna de dagene man er fruktbar. bortsett fra 1 glipp i april :P hehe

attpåklattenønskesNå:

Ja, kanskje det? går det ann å hoppe over TR da? for i tilfelle har jeg jo eggløsning i midten av neste uke allerede :D

skal ta blodprøve i morgen, håper jeg får svar før helga.

om ikke så er det bare å prøve igjen.. har vel innerst inne trodd jeg har vært gravid, men..

kroppen er rar..

Skrevet

...å den var også negativ...men helt greit, var innstillt på begge deler!! Sluttet på pillen i april og forventer "pille-mens" idag. Syns jeg har hatt symptomer også jeg da, men man får vel symptomer om man kjenner etter, hehe!!;) Tok en digital CB, sto "ikke gravid" da er det vel ikke vits i å ta flere heller regner jeg med, TR dukker vel opp snart!! Hvor lenge har dere holdt på etter pilleslutt før positiv test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...