MissAntrop Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Ble en kortvarig glede, mistet i går, 6+2. Det er forferdelig trist og vonst, både fysisk og psykisk. Nå håper jeg det ikke tar lang tid før jeg blir gravid igjen.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Uff stakkars, så utrolig trist ;-( Stor trøste klem til deg....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Å nei, så trist!!! Har fulgt litt med på deg inne på 1.tri...va jo ikkje sånn det sko gå!! Masse fruktbare tanker og klemmer te deg! Håpe det klaffe igjen snart!!!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Kjempetrist å høre Magicka Bedre lykke neste gang!!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 vet akuratt åssen du har det.. er utrolig trist å miste. ( men kan trøste deg med det at du blir gravid igjen ) jeg hadde SA i november. men vi har hatt pause noen mnd og begynte for fult i april og jeg er nå gravid igjen. (1pp). men er veldig redd for å miste igjen, men di sier at det er skjelden det skjer 2 ganger på rad. så får håpe det. Lykke Til Videre Stoooor Klem fra
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 uff så trist vet virkelig hvordan du har det, jeg mista for en uke siden idag. så vet hvor vondt det er.. håper dere blir fort gravide igjen.. masse lykke ønsker til dere. plutselig er vi gravide...
MissAntrop Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 Tusen takk for gode, trøstende ord. Håper at vi alle blir gravid raskt!!!! Lykke til til dere alle!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Skjønner åssen du har det! Er tilbake her selv! Lykke til videre, så skal du se at vi alle snart har en spire på nytt =)
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Huff! trøsteklem til deg magicka! det sitter nok en spire klamret fast snart igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå