Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hvilken stelleveske har dere med TFK vogn.Vil ikke ha en som er for stor og heller ikke for liten. Har dere merke på stellevesker om passer bra i forhold til håndtak og str? Har noen av dere kjøpt på nettet? Vil gjerne ha adresser.
epla Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har en Allerhand messenger bag til min TFK. Veldig fornøyd med den! Kjøpte min på nettet, på lilleprinsen.no. Den selges i mange andre nettbutikker også, bl. a. babyplaneten.no.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har kjøpt Skip Hop nylig og veldig fornøyd. Har ikke TFK, men venter på OTH. Kjøpte min hos lilleprinsen.no. Super service
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har også allerhand til tfk'en min. Knallfornøyd med den! Kjøpte den på lilleprinsen. Kjøpte også sånne kroker for å henge den i, fra tinkafu - veldig kjekt!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har også Allerhand til min tfk. Hele tre stykker En stor reisebag, og to stellevesker. Ene stelleveska er av vanlig størrelse. Mens den lille er den mest geniale. Halvparten så stor. Passer for korte turer med lite skift. I tillegg så har denne en "isolerende" kledning som gjør til at varmt holder seg litt lengre varmt, og kaldt forblir kaldt ganske så lenge. Spesialbestilt via Barnas Hus i Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå