Gå til innhold

Vaksine eller ikke, vanskelig valg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er vanskelig å få nok informasjon og spesielt nøytral og objektiv informasjon om temaet. Heldigvis har jeg en helsesøster som respekterer og skjønner at vi ha valgt å utsette vaksinasjonen til vi er sikre i vårt valg. ( Mye tror jeg pga vi nå er mer beleste enn henne om temaet) Så slipper vi iallefall skremselspropaganda fra henne for vi vil selfølgelig det beste for vårt barn.(og andre barn )

Vi har sjekket alt det vi kunne finne av informasjon. Lest mursteiner av bøker og informasjon på nettet og finner i grunnen like mange fordeler som ulemper med vaksinering og motsatt. Faktisk så har jeg som ville vaksinere barnet i utgangspunktet blitt litt i tvil og barnefar som var skeptisk til vaksinering er blitt mer positiv.

Det har selfølgelig vært enklest å følge vaksineprogramme og ikke tenke mer på det som flesteparten av Norges befolkning gjør, men når en først begynner å stille spørsmål synes jeg det ikke så enkelt.

Uansett dere som er så bestemt i deres sak og som fordømmer andre som velger annerledes viser egentlig en kunnskapsløshet og trangsynhet og jeg ville aldri ha latt meg påvirke av dere i mitt valg for mitt barn.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...