Gå til innhold

Endelig positiv EL test etter utskrapning:) men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

nå er det 4 uker siden utskrapning....EL testen ble negativ for litt over en uke siden, for da var endelig hormonene ute av kroppen:)Endelig ble EL testen positiv igjen i går:) jeg ble så glad, nå kan vi endelig komme igang med prøvingen igjen :D men i dag når jeg gikk på do, så kom det litt rester igjen fra gårsdagens kos (sorry detaljene assa) og det var litt sånn brunlig på fargen...hva kommer det av tro?? kan det være at det har kommet en rift eller noe og at det har blandet seg med det eller?? det var også litt småvondt i går når han nådde helt inn i meg, kanskje det kan ha begynt å blø litt av det?? noen som kanskje kan ha noen svar til meg?? ble litt engstelig jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

Jeg kom til å tenke.. Det kan ikke være størknet blod fra utskrapningen?

Eller som du sier, det kan være at du har fått en rift under samleie, det kan jo selvfølgelig skje også da..:)

Du fikk ikke noe beskjed om å vente så og så lenge før samleie etter utskrapningen? Kan jo gå infeksjon i "utskrapningssåret" også. Men etter en måned så er det lite sannsynlig..

Om du føler deg redd eller usikker så synes jeg du kan ta en telefon til legekontoret og høre? evnt få legen til å ringe deg etter besøkstiden?

Skrevet

uff nå ble jeg enda reddere :S

fikk bare beskjed om at vi skulle vente med sex til jeg var ferdig og blø og til utfloden var normal igjen..de sa 14 dager på sykehuset ...så vi hadde ikke sex før etter 2uker ca og da hadde jeg ikke blødd på nesten en hel uke...nå er det jo 4 uker siden jeg hadde utskrapning og jeg har jo ikke blødd på lenge...det er ingen klumper eller noe, var bare litt brunlig farge...tenkte kanskje det kunne være en rift som hadde blandet seg med sæd eller noe?? jeg skal tilbake til riksen den 19 mai...det var en veldig spesiell situasjon jeg var i så derfor skal vi tilbake...kan høre med de da kanskje??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...