Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det funka hvertfall for meg å fler jeg kjenner..

jeg har stressa mye med å bli gravid, når det var så mange jeg kjente som blei det så ble det verre for meg..

så sist mnd da jeg fikk tr 17 mars så blei jeg så deprimert og fortvila, for jeg hadde jo alle symptomene:) dere kjenner der sikkert igjen:)

så da tenkte jeg at faen heller nå gidder jeg ikke mer, så var ikke innom bim den perioden å tenkte ikke noe mer på det, å det var så deilig å slippe dissa falske symptomene hele tia.

å når tr nærma seg igjen denna mnd hadde jeg bestemt meg for å begynne på pergo. så jeg venta og venta på tr da som aldri kom:)

å da var jeg jaggu gravid, hadde jeg aldr trodd, for ikke hadde vi hatt så mye sex som vi pleier heller, så blei temmelig satt ut.

å jeg har aldri hatt stabile sykluser heller, men altid veldig korte. alt fra 14 til 30 dager var det lengste. så på dag 35 tok jeg en test bare for morro egentlig, men den var negativ, så tenkte å begynne på primolut for å få igjen tr, men venta til dag 38 å tok ny test, da fikk jeg en super svak positiv, ny på lørdag som var veldig positiv.

hadde heller ingen symptomer i det hele tatt, bare ømme bryster men det får jeg jo altid før tr så tenkte ike noe på det som ett tegn.

så mitt råd til alle er å slappe av å ikke tenke på det, la det gå av seg selv. veit det er veldig vanskelig, for klarte ikke det de andre mnd jeg heller, men til slutt blei jeg så lei a å bli skuffa hver mnd.

det holder å ha sex 3 ganger i uka. annenhver dag kanskje.

så nå sitter jeg her å er 7 uker på vei. kan fremdeles ikke fatte det helt:) lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...