snuppelura-jente10 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 TR kom i går kveld, 3 dager over IKM, men greit nok, får prøve igjen. Men da kommer det noen nye spørsmål fra meg. Det er vel sånn at man alltid får mens 14 dager etter EL? Altså jeg hadde el søndag for 14 dager siden? Det som jeg syntes er rart da er at jeg ikke ble gravid, for vi hadde masse sex den helga og starten på uka for 14 dager siden.. Syntes dette var litt rart og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli gravid denne mnd! Håper noen har gode svar og råd. Helt imponert så mye dere jenter kan her inne!
snuppelura-jente10 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2009 ...og til dere som tar hostesaft, hvor ofte tar dere det og kan jeg starte nå, selv med tr på besøk? Tenkte å virkelig prøve hardt denne måneden, he he, eier ikke tålmodighet!
liber Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 en gang fikk jeg tr to dager etter el, så er ikk altid 14 dager i mellom, men nå har jeg aldri hatt stabil syklus heller,,
snuppelura-jente10 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Trodde det måtte gå 14 dager etter el jeg, men da kan det fort bli vanskelig å vite når el er. Får lete nøye etter den denne pp. Tusen takk for svar.
Tingeling27 Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 lutefasen mellom el og mensen er alltid like lang...så dersom du fikk mensen senere enn antatt så har du nok også mest sannsynlig hatt el noen dager etter det du har antatt også...jeg vil anbefale deg og begynne med el tester for å finne el:) da finner du også ut hvor mange dager lutefase du har:)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 hei frida81 det er ikke alltid sånn at mensen er akkurat 14 dager etter eggløsning, men det er gjennomsnittet på en lutealfase. alt mellom 12-16 er helt normalt. hvis du har under ni dager skal man derimot kontakte lege. det er ikke rart at du ikke ble gravid selv om dere hadde mye sex... jeg og min mann har mye sex hver mnd og har ikke blitt gravide enda. du burde lese litt på dette med graviditet (google det)... det er mange ting som kan virke inn på fruktbarheten vår.... stress, røking, kosthold, kaffe med mye mer..... solvipect hostesaft kan du ta fra første dag med mens og du kan ta den frem til du har hatt eggløsning. lykke til:)
snuppelura-jente10 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 Tusen tusen takk for svar. Stress har det vært mye av den siste mnd da vi giftet oss og prøvde for første gang å bli gravide, mye nytt som skjer. Denne mnd skal jeg slappe av å gjøre alt som står i min makt. Hostesaft skal tas med en gang og venter fremdeles på testene som skal komme i post. Lykke til, alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå