fru tekopp Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Sluttet med piller 14. februar. Først gikk det 30 dager til tr kom. (30 dager fra første dag i forrige mens). Og så gikk det bare 26 dager, og nå er det 29 dager igjen siden sist. Er det vanlig? Har alltid før vært på timen presis! Og har ikke hatt forskjellig antall dager i mellom før når jeg ikke har gått på pillen... Er det vanlig at mensen kommer litt i rykk og napp etter pille-slutt?
snuppelura-jente10 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Kroppen kan bruke ganske lang tid på å stablisere seg etter p-pille bruk. Har selv sluttet på p-piller og denne måneden har jeg kjøpt el-tester for å finne ut når jeg har el. Umulig å stole på syklusen min, for den er nok på bærtur, he he. Kanskje du bør prøve det, for å finne ut når el er? Lykke til
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Hei hei. Eg slutta på pilla i november. Har siden hatt sykluser på26 - 37 dager, men hadde kraftige el symptomer i helga så satse på at tr komme som hu ska på 17 mai..eller..altså...helst ikkje komme da..hehe.. Men ja, eg hadde heller ingen skikkelig mens i februar. Bare spotta i mange dager....så dei pillene kan rasle godt i eggstokkene i ettertid dei!! Innen 6 måneder så har dei fleste fått p-pilla utav kroppen sies det
fru tekopp Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Takk for svar, begge to! Da er vel alt som det (helst ikke) skal være....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå