Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Nå var det endelig vår tur til å få positiv test Testa i går ettermiddag, var brennsikker på at den skulle bli negativ da vi har hatt sex hele 2!!!! ganger denne mnd. Men neida, den var positiv som bare det :D:D Deilig følelse og masse symptomer både før og etter testen var tatt. Trøtt, humørsvingninger, ømme bryster og murring i magen/korsryggen. Kjenner også noe til stikking i området rundt livmoren. Dette blir spennende! Håper spiren sitter Jeg takker for meg her inne og håper dere kommer etter snart
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer så massse ) Lykke Til i svangerskapet og kose deg masse. Nå skal jeg kjøre ned på apoteket for å kjøpe test, e spent... )
<3 N & M <3 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 gratulerer masse!! håper at du får et fint svangerskap:)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå