shantaram Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er helt ny her og har såvidt hatt litt kontakt med Dansk Fertilitetsklinikk i Fredriksberg. Jeg ser ikke denne klinikken nevnt i noen innlegg jeg har lest til nå og lurer på om noen har erfaring med dem? Et annet spørsmål jeg har er om det er lang ventetid på å få inseminasjon på klinikkene etter at alle prøvene er klare?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Velkommen hit :-) Jeg tror ikke det er så mange som har benyttet seg av Dansk Fertilitetsklinik her inne. Kan i grunnen ikke huske at den klinikken har vært omtalt den tiden jeg har vært her inne dvs et drøyt år. Men det betyr ikke at det ikke er noen her med erfaring likevel. Det har gjerne noe med klinikkens beliggenhet å gjøre ? Det pleier ikker være noe ventetid på klinikkene, jeg har vært på Stork og Nordica, har ringt inn eggløsning og dratt med en gang :-) Men du må jo selvfølgelig registrere deg hos klinikken og gjerne ha en forsamtale først, denne kan det være noe ventetid på. Lykke til videre, dette er en spennende prosess !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå