Gå til innhold

Kan jeg bruke rynkekrem selv om jeg "bare" er 24 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg spurte en dame i et parfymeri om jeg kunne bruke antirynkekrem ,for jeg er også opptatt av å se best mulig ut (jeg er 29 år),men hun anbefalte det ikke. Antirynkekrem er visstnok en tyngre krem og "drar" i huden under øynene, som jo er veldig tynn. og det er visstnok ikke bra!

Spør på parfymeri du og om du lurer!

Det virker ikke, likevel;) Du skal heller passe på å ikke være for mye i solen. Og så er du i tilfelle arvelig belastet.

Jeg har aldri brukt annet en fuktighetskrem, og da billig variant(nå er det Vaseline intensive care, bodylotion faktisk). Jeg nærmer meg 40, har lite til ingen rynker, og ser at dette nok er mest arv fra min mor.

Og sånn til info; det eneste middelet som virkelig virker mot rynker er ikke i noen reseptfrie midler. Kun som reseptbelagt medisin, som et av virkestoffene i f eks Roaccutan.

Er nok mest arvelig ja.

Jeg var ganske rynkete da jeg var ca 23 år, det viste seg at huden bare var tørr. Etter at jeg begynte å drikke mer vann og bruke fete fuktighetskremer forsvant rynkene. Får fortsatt rynker om jeg glemmer å drikke.

Ellers kan du jo ta botox el.

jeg hr vært hos en hudspesialist, der ble jeg anbefalt å bruke produkter som også forebygger aldring, jeg er 24, det er fra når du er 23 år det går "nedover", kommer veldig an på produktene, jeg har da tørr hud og får lettere rynker om man har tørr hud!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...