Lykkelig g~g~j Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 gjerne med link til egen youtube snutt med grimaser hehe
2pluss1engel Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 har desverre ingen link men her er teksten.... mmm æææ sa en liten grønn frosk en dag, mm æææ sa en liten grønn frosk. mmm æææ sa en liten grønn frosk en dag og så blunket den til meg og sa- mm ææ mmm ææ m æ-æ-æ. hehe skikkeli teit igrunn
Lykkelig g~g~j Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 hihi.. tusen takk!!! småen er glad i den merkelig nok!!!
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Har hørt to forskjellige versjoner: ... også blunket den med øynene og sa ... ... også viftet den med ørene og sa ...
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 He he, lurte også på det den gangen jeg begynte i ny barnehage og måtte lære meg mange nye versjoner av diverse sanger. "I eventyrland går allting an", fikk jeg som svar. :-)
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har lært den sånn: Mmm-æææ sa en liten grønn frosk en gang Mmm-æææ sa en liten grønn frosk Mmm-æææ sa en liten grønn frosk en gang og øya´ blunka mmm-æææ-mmm-æææ-mmm-æææ-æææ
Lykkelig g~g~j Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2009 .. savner fortsatt en link med en youtube film... *fniiiis*
ryddemani Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ZKoq9hM5_zs ikke akkurat den sangen, men kan jo være litt festlig...
Lykkelig g~g~j Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2009 hihihi.. den er morsom!!! utrolig festlig sang å lære bort til små 2-3åringer.. lov å være litt uskikkelig i blant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå