Gå til innhold

Bukplastikk .


Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort det og er fornøyd med resultatet?

 

1) Hva må til for å få det dekket?

2) hvor mye må en ha gått ned i vekt?

3) Er det noen vits å gjennomføre det dersom en ikke er ferdig å få barn?

 

Jeg fikk nemlig mitt første barn i en alder av 17, og siden da har jeg hatt en mage som henger (skinn bare) så langt ned at det dekker hele trusa nesten. Magen er nå blitt slankere å synes bare den blir verre jo mer jeg går ned i vekt. Vi planlegger nå et barn til, og jeg trur det blir ennå værre, når svangerskapet er overstått.

Det tar så utrulig på selvtillitten når en er 21 år, med en mage som heller burde sittet på en 70-åring som hadde født 8 barn :\

Har ikke kunne gått i bikini eller stramme gensere siden jeg var 16.

Men jeg ønsker meg sikkert ett til barn, men neppe innen de neste 5-6 årene, så må jeg virkelig gå med laushud gjennom alle 20-årene eller er det mulig å utføre dette selv om man ønsker flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt eksakt, men har en venninne som har gjennomgått bukplastikk.

 

Snakk med legen din, han kan svare på hvor mye du event. må gå ned før du evnet. får det dekket.

 

Min venninne hadde et tydelig "heng" over truskanten, og fikk ingen probl. med å få det dekket. Hun fikk barn som 20 åring og oppererte seg mellom nr. 2 og 3. Har ikke sett magen hennes etter nr. 3, men hun fikk ivertfall beskjed om at skulle det skje igjen så fikk hun det dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etbetydelig overheng skulle være nok til å få det dekket, også det at du sliter med dette psykisk er nok "til hjelp" har du en allright lege er de gjerne til hjelp så du får dekket.

 

Ikke hvor mye man har gått ned i vekt, men at du har holdt en stabil vekt må til.

 

Vet ikke så mye mer, min mor fikk dekket det for et par år siden, sleit med gjenntatte soppinfeksjoner under overflødshuden hun da.. Søk på bukplastikk på nettet, vet det finnes en veldig god privat norsk side som har mye info og bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Man MÅ ikke ha en stabil vekt nå lenger. Svigermor har gått ned 30 kg, og fikk dette innvilget mens hun fortsatt drev å slanket seg. (og hun er snart 60, så du som er i 20åra burde ikke slite).

 

Jeg har gått ned 50kg, og skal be om det når jeg er ferdigslanka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei jeg har tatt en sånn å fikk den dekt.er fornøyd.

anbefaler deg å gå inn å les på bukplastikk.com.

dær får du vite det du trenger,evt spør hvis det er noe mer du lurer på der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...