Nathalie'i'magen Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har EL i morgen eller tirsdag.. Hva gjør dere? Vi prøver å ha sex hver dag, og jeg drikker litt hostesaft!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har også eggløsning i dag eller i morgen tror jeg.. Vi bare har så mye sex vi orker
aloha83 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Heisann! Hadde skikkeige EL stikkinger i går og i dag, så her har vi prøvd hver dag den siste uka, til og med morgen og kveld enkelte dager. Håper virkelig at det klaffer!
vårbarn2013 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde EL paa fredag saa naa krysser fingre og taer:-)
Tingeling27 Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg fikk positiv el test i går..så da har jeg vel el i dag da?? den var negativ i dag ...hadde sex i går og skal ha i dag også...håper jeg ikke misset den...:S
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 ....tror eg hadde el på søndag....murring torsdag (klaga te gubben at eg trodde eg fekk mensen), stikkinger fredag og lørdag, og søndag så begynte eg å spotte litt..pluss åpen tapp og ømme brystvorter desse dagene...SPENT!!! Sexa fre-, lør- og søndag...så dro gubben på jobb igjen!! Så dei får bare svømme som galne dei små cellene hans!!! Me vil sååå ha baby!!! .....sukk......
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 HAr vel EL iløpet av i dag, mårra eller onsdag. Har ikke målt EL og blir ikke å gjøre det heller. Klaffer det så klaffer det, vist ikke får vi bare prøve igjen. Men vi prøver nu så godt vi kan. Er jo litt begrenset hvor mye man orker av prøving hele tiden..... Lykke til med prøvingen jenter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå